Kiitos Jeesus tästä päivästä. Ja jokaisesta hetkestä. Kiitos rakkaudestasi Pyhän Hengen voimasta. Jeesus sinä olet meidän elämämme uskon antaja.
Paljon olen saanut. paljosta kiitän.
Kiitos aihetta
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ,jos on jollekkin antanut,taitaa Hän jaella pärstäkerroin.Eipä ole minun avunhuutoni vastannut,olen varmaan niin mitätön.
- Anonyymi
Et ole ainoa, jolle Jeesus tai Jumala ei anna sitä, mitä häneltä pyydetään.
Veikkaanpa, että elämä sujuu ihan samaa rataa, vaikka Jeesusta tai Jumalaa ei kiitellä... sujui se ainakin ennen uskoontuloani ja on sujunut oikeastaan entistä paremmin uskon hylkäämisen jälkeen.
On helpompaa ja vapautuneempaa elää, kun ei ole sokaiseva huppu pään päällä ja on vapaus ajatella omilla aivoilla sen sijaan, että antaisin muiden aivopestä minut ja pitäisin totena epätosia kertomuksia Raamatussa tai uskovien nykyään keksimiä valheita Jumalan ihmeteoista meidän päivinämme.
Ei ole kultahippuja satanut taivaasta eikä ruokaa toimitettu kotia ja autokin ihan saatanan paska vanha rämä eikä sitä kukaan korjaa rahatta ja maksutta eikä yhtä ainoaa elimellisesti sairasta ihmistä ole parantunut uskon voimalla tai rukouksen avulla: päinvastoin! Monia on kuollut tai tullut pahemmaksi, vaikka heidän puolestaan on rukoiltu!
Köyhät pysyvät köyhinä ja kipeät kipeinä, vaikka miten paljon uskoisi. Niin se vaan nyt on, joten voitte tunkea mielikuvitusystävänne sinne minne se kuuluukiin: omaan ahteriinne! Uskonne on paskaa ja mistä muusta sitä sontaa voisi tulla kuin peräsuolesta? Vai puhuttekko pyllyllänne?
- Anonyymi
Kaunis aloitusteksti, jota saatana vihaa. Näet sen kommenteista.
- Anonyymi
Sairasta uskonnollisuutta sanoa noin.Jotkut ovat kokeneet suuren pettymyksen uskossaan ja tuovat sen rehellisesti ulos,niin sinä hurskastelija sanot,heitä käyttää saatanana!!!!!Mitä oksettavaa tekopyhyyttä.Kerran kirkossa kysyin eräältä naiselta vieressäni,joka mantran tavoin uskovan erikoisäänellä hoki kiitos rakas Jeesus,tunnetko Jeesuksen,rakastatko todellaJeesusta,suu auki jäi tuijottamaan,siihen loppui ulina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta uskonnollisuutta sanoa noin.Jotkut ovat kokeneet suuren pettymyksen uskossaan ja tuovat sen rehellisesti ulos,niin sinä hurskastelija sanot,heitä käyttää saatanana!!!!!Mitä oksettavaa tekopyhyyttä.Kerran kirkossa kysyin eräältä naiselta vieressäni,joka mantran tavoin uskovan erikoisäänellä hoki kiitos rakas Jeesus,tunnetko Jeesuksen,rakastatko todellaJeesusta,suu auki jäi tuijottamaan,siihen loppui ulina.
Erittäin totuudellinen kommentti,juuri näin olen itsekin kokenut,mantraa hoetaan ihmeellisellä äänenpainolla,en usko,että edes tarkoitetaan mitään,ollaan jossain hurmahengessä,ei kosketusta todellisuuteen.
Kiitos isä tästä päivästä. Kuulin että yksi kanssamatkaaja oli muuttanut taivaankotiin yövuoteeltaan. Hän toivoi ja huokaili jo että pääsisi täältä. Erään sisaren jo iäkäs veli oli myös nukkunut ikiuneen mutta saanut antaa elämänsä Jeesukselle kaksi viikkoa sitten. Yli viisi vuotta vanha läppäri sai vielä jatkoaikaa ja kun asennettiin uusi liittymä. Toimii nyt nopeasti. Ollut lämmin aurinkoinen loppukesäpäivä.
- Anonyymi
Miksi tällainen aloitusteksti on täällä? Eihän täällä kuulu kirjoittaa mitään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421