Olipa supermarketissa superisti banaanikärpäsiä. Tarkoituksena oli ostaa suolakurkkuja ne oli vaan ihan surkeita niin ajattelin ottaa punajuuria, vaan kannen avattuani sieltä lehahti pilvi banaanikärpäsiä. Niitä sitten pörräsi muutenkin hedelmätiskin luona. jäipä ostokset tekemättä.
K-supermarket
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän joku pelle juttua murjoo. Taitaa yläkerrassa lepakot törmäillä eikä kärpäset.
- Anonyymi
Käyppä ite toteamassa asia.
- Anonyymi
On se aika vuodesta, että banaanikärpäsistä on riesaa kotonakin ja ne tykkää kaikesta makeasta ja happamasta. Kaupan pitäisi huolehtia erityisen hyvin myyntikalusteen ja astioiden/ottimien puhtaudesta ja tuotteet ainakin yöksi kylmään.
Inhottaviahan ne mokomat on, mutta kyllä niistä on mahdollisuus eroon päästä pienellä vaivan näöllä. - Anonyymi
Haloo, eiköhän niitä ole joka paikassa. Nyt mollataan K-supermarkettia ihan turhaan. Asiakkaana minulla ei ole ainakaan mitään valittamista. Onnea uusille kauppiaille :)!
- Anonyymi
ne on varkaudesta tulleet tänne pörräämään
- Anonyymi
Jos ne kuiteskin on täitä tai satiaisia jotka tippui omasta taskusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657