Kuten videosta näkyy ei hiiri, eli ROT:n mukaan esi-isämme, pärjää eliölle, joita vakavan tositieteen mukaan on ollut jo hyvin hyvin kauan, eli juoksujalkaiselle.
https://www.youtube.com/watch?v=_vup4UzBSXU
Näin ollen emme voi olla olemassa.
Kreationismille vähän siimaa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vai on hiiri ihmisen esi-isä? Kaikkiin hullutuksiin evoluutiouskovaiset uskookin. Evoluutiosatu on tullut tiensä päähän. Pohjat!
Kuka sellaista on väittänyt? Ei kai nisäkkäiden esi-isää ole hiireksi väitetty?
Sinulla taitaa olla melko paljon oppimista.agnoskepo kirjoitti:
Kuka sellaista on väittänyt? Ei kai nisäkkäiden esi-isää ole hiireksi väitetty?
Sinulla taitaa olla melko paljon oppimista.Ainakin ROT asian näin esitti, että se vanhimpana muinaisnisäkkäänä pidetty olisi ollut hiiri. Taikka päästäinen. Ei osannut päättää.
kekek-kekek kirjoitti:
Ainakin ROT asian näin esitti, että se vanhimpana muinaisnisäkkäänä pidetty olisi ollut hiiri. Taikka päästäinen. Ei osannut päättää.
Vaikka se olisi ollut hiiren tai päästäisen kokoinen, sitä tuskin on kutsuttu hiireksi tai päästäiseksi.
Voin tietenkin olla vääräsää. Ei olisi ensimmäinen kerta.- Anonyymi
Ei tietenkään silloin kutsuttu miksikään millään ihmiskielellä.
Jospa se oli hammashiiri? Tätä nimeä käytti ainakin 1960-luvun Suuri eläinkirja.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Multituberculata- Anonyymi
Niinhän tuossa aloituksessa joku evoluutiouskovainen väitti. Evoluutio menetti kyllä täysin viimeisemmänkin uskottavuutensa, jos sellaista nyt on koskaan evoluutiosadulla edes ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuossa aloituksessa joku evoluutiouskovainen väitti. Evoluutio menetti kyllä täysin viimeisemmänkin uskottavuutensa, jos sellaista nyt on koskaan evoluutiosadulla edes ollut.
Niin, onhan se vaikea uskoa että pienestä nisäkkäästä voi satojen miljoonien vuosien aikana kehittyä suuri määrä erilaisia ja erikokoisia nisäkkäitä. Siis uskoa siihen kehitykseen ja muutokseen, joka jatkuu kaikkialla elollisessa maailmassa tänäkin päivänä.
On parempi uskoa että meidät taikoi maan tomusta heti valmiksi (ja muuttumattomaksi) koskaan ja missään havaitsematon narsistinen sadisti,
Taivaan isä, joka jollain kummallisella logiikalla onnistuu samaan aikaan olemaan myös on poikansa, juutalainen zombi, koska kristinuskon älyvapaat, hankalasti muutettavat dogmit kieltävät useiden jumalien palvomisen.
Naisen tuo ällistyttävän taitava taikuri leipoi mieheltä varastetusta kylkiluusta. No tottakai!
Todella uskottavaa. Liitynkin tästä hetimiten lähimpään kaatumaseuraan jotta pääsen ulisemaan kielillä heti tulevana viikonloppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906