Olen siis ihastunut yhteen tyttöön. Tässä siis tarina tapahtuneesta " minun kaverini kysyi perjantaina että kenestä tykkään ja kerroin hänen nimensä, sitten yksi toinen minun luokalla oleva poika oli tehnyt feikki käyttäjän tuon kyseisen tytön nimellä. Kun koulu oli päättänyt, tuli hän kertomaan tuolla feikki käyttäjällä että se tyttö tykkäisi minusta. Kyseinen poika siis esittäytyi tänä tyttönä johon olen siis ihastunut. En aluksi uskonut että hän tykkäisi minusta, mutta aloin uskomaan ja aloimme "olemaan". Luulin koko ajan että tuo käyttäjä oli se tyttö. Eilen se kyseinen tyttö tuli kertomaan asiasta minulle kun hän oli saanut tietää. Vasta silloin minulle paljastui totuus." Mitä minun pitäisi tehdä, kun ei tuo ole oikein meitä kumpaakaan kohtaan? Ja tuohan on rikos, eli pitäisikö minun ilmoittaa asiasta.
Ihastuminen
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
osta tuuba
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657