Tervehdys arvon kanssaveneilijät,
Olen taasen kerran törmännyt haasteeseen löytää kuomun tekijä veneelleni !
Miten teillä ?
Toimitan kuvat veneestä, olen itse aktiivi ja soittelen (eihän kukaan vastaa kyselyyni), olen valmis toimittamaan veneen tailerilla kuomuntekijälle, mutta...
Viimeisin tuttavuus Cover Top tuosta Puotilan satamasta, vaikka sovittu että palaavat summittaisella tarjouksella ja ovat yhteydessä - ei mitään ja kun soittaa
ja kyselee miten edetään niin vastau "jaa tuo tänne vaan niin katsellaan".
Mistä löydän yrittäjän tältä alalta, joka tosiaan haluaa tuon kuomuni tehdä ?
Harmistunut veneilijä !
Venekuomut ja haasteen
12
103
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan emätin
- Anonyymi
Sama havainto. Soitot pitkin länsi- ja eteläsuomea tuottivat vastauksia tyyliin unohda koko homma ei kannata. Sellaista liiketoimintaa.
- Anonyymi
On ollut aikoinaan hyviä kokemuksia jostain turkulaisesta aatelisesta, olikohan peräti markiisi.
- Anonyymi
Kyllä toi Cover Top ainakin minun tapauksessa hoiti homman mallikkaasti. Tuli 100km päähän tekemään mallin ja kävi 50km päässä satamassa asentamassa. Kaikki tarvittavat korjaukset teki myös asiallisesti.
Kannattaa vielä kysellä sieltä.Cover Top laittoi meidänkin kuomun. Hyvin tehty homma. Suosittelen. Tosin ajomatkaa oli vain muutama kilometri.
lihamylly1 kirjoitti:
Cover Top laittoi meidänkin kuomun. Hyvin tehty homma. Suosittelen. Tosin ajomatkaa oli vain muutama kilometri.
Kanttaa tilata nyt syksyllä. Toimitusaika meille oli muutama viikko.
- Anonyymi
No yrittäjät ovat kiireisiä ja kädet täynnä töitä, eivätkä kaipaa lisää juuri nyt. Kysele hiljaisempaan aikaan niin kyllä kelpaa.
Va varuste niin ei ole ongelmia. Jos on piirustukset jommallakummalla valmiina niin tekevät niistä.
Tai toimittaa vanhan malliksi. Kohta alkaa olla hyvä aika tilailemaan.
Itse tilasin sieltä Tristaniin, putkineen, kotiovelle ja voin väittää että oli halpa.- Anonyymi
Va-Varuste on hyvä firma, mutta koska se on iso, niin tilaus täytyy tehdä useita kuukausia ennen keväistä veneen laskua - vaikkapa heti.
T. Kuomutusta
- Anonyymi
Parasta on tehdä kuomu itse. Tulee varmasti sellainen kuin haluat ja varsin edullisesti.
- Anonyymi
Näin on. Itse tekemällä tulee sellainen kuin tulee.
Vaihdettiin kerran vaimon kanssa kuomun takaikkuna. Siitä tuli vino. Meidän pressunteko loppui siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811