Hei
Onko täälä henkilöitä, joilla ollut subakuutti tyreoidiitti? Voisitteko kertoa tarinanne sairauden kanssa? Miten oireet alkoivat, kauanko koko asian kanssa kesti? Miten sairaus selvisi? Onko taipumus uusiutua? Miten todettiin ja millaisia labra-arvoja oli? Oliko kaula niin kipeä, ettei voinut koskea?
Epäilen itselläni ko. sairautta ja haluaisin kuulla lisää. Olen kärsinyt usean kuukauden ajan samankaltaisista oireista, jotka kuuluvat kilpirauhasen liikatoimintaan, mutta tsh-arvo oli normaali.
Kiitos
Subakuutti tyreoidiitti -kokemuksia?
Anonyymi
1
187
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin lisäksi tietää, että vaikuttiko alkoholin juonti siihen aikaan mitenkään? Itse en ole kyennyt juomaan ollenkaan alkoholia, tulee todella huono olo samantien, ja seuraavina päivinä, vaikka juotu määrä olisi mitätön. Aiemmin käytin alkoholia normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329