Langat on aika lailla sekaisin eikä tietoa mistä päästä rupeaisi selvittämään. Lievästi sanottuna olen ymmälläni, mitä sinusta nainen pitäisi ajatella. Toisinaan tuntuu, että jotakin on ilmassa....
Nyt on sillä tavalla, että tulet selvittämään niitä lankoja mitkä solmuun olet laittanut, ja täällä voit jo aloittaa...
Langat sotkussa
20
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä itse olet tehnyt asioiden eteen? Vai onko kaikki naisen syytä ja hänen pitää kaikki korjata myös? Miksi et tiedä, mitä ajatella hänestä?
- Anonyymi
No sekin on sotku, ettei tiedä kumpi on sotkenut. Silti voisi tulla hätiin.
- Anonyymi
Mikä on suurin solmu?
- Anonyymi
Se, ettei tiedä tai ota selvää toisen ajatuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, ettei tiedä tai ota selvää toisen ajatuksista.
No tuohan on ihan tuttua! En mäkään ota mitään tolkkua erään miehen ajatuksista, tosin ei se edes kysymällä niitä kerro 😃
Seilataan edestakaisin ja välillä asiat enemmän solmussa, välillä niitä avataan ja sit mietitään taas mitähän hittoa just tapahtui....
- Anonyymi
Ota nyt miehestä selvää. Jospa heitän lumipallolla, sitten näkee reaktion 😄 hui
- Anonyymi
Kerropa mulle mistä pitäis alkaa setvimään?
Ikävä on mulla sua nytkin, kun töitä taas pitää tehdä (kotona).- Anonyymi
Minusta pitäisi löytää ne langanpäät. Solmut auki ja sitten suorat lankakeräksi. Mieluummin yhteen kierretään meidät molemmat. Lopuksi.
- Anonyymi
Voisit aloittaa viestillä puhelimeeni? Olen valmis puhumaan.
- Anonyymi
Ei vois vähempää kiinnostaa, unohda. Mulla on ihan muuta. Niinku ittelles kusipää.
- Anonyymi
Kuka nyt kusi muroihis?
Aloita siitä punaisesta... Mut jos ne on kytketty sähköön käännä ensin päävirta nollille.
- Anonyymi
Jos sähköä on mukana, niin pahempihan se sotku silloin on kun voi oikosulkujakin tulla ja saada näpeilleen. Hui!
Anonyymi kirjoitti:
Jos sähköä on mukana, niin pahempihan se sotku silloin on kun voi oikosulkujakin tulla ja saada näpeilleen. Hui!
Pitääkin tietää mitkä yhdistää. Kaikki ei käy kaikille... Ehkä se punainen täytyy ensin löytää jotta hommat selviytyvät. Olisinpa hänen keränsä päätepiste.
- Anonyymi
Taipumus tehdä asioista liian vaikeita, pohtia mielessään ja olla tekemättä mitään. Kärsiä hiljaa menetettyä elämää, näkemättä edessä olevaa mahdollisuutta. Pelätä kuolemaa.
Aloitetaan noista ja unohdetaan se solmu kaappiin. Sen voi sitten yrittää avata kun mieli on kirkas ja vapaa.Hienosti sanottu. Ehkä joskus on vain annettava tuulenpesien olla. Ja toivoa että tuuli aikanaan selvittää:) Tai se joka sinne puuhun silloin jaksaa kiivetä.
Viininpunahilkka kirjoitti:
Hienosti sanottu. Ehkä joskus on vain annettava tuulenpesien olla. Ja toivoa että tuuli aikanaan selvittää:) Tai se joka sinne puuhun silloin jaksaa kiivetä.
Tarkoitan siis ajatusta että "kun myrsky on vähän laantunut". Jos sen oiekin ymmärsin tuosta?
- Anonyymi
Lämmittää huomata että joku saattaa ymmärtää . Halaus sinulle!
Ihminen tekee itsellen ylipääsemättömiä ongelmia peilatessaan itseään muihin. Elää kuin muiden sätkynukke tietämättä mitä itse haluaa tai tuntee, mitä pelkää. Kärsien omista tai muiden aiheuttamista kärsimyksistä.
Silloin ei voi avata solmujaan.
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään selvitettävää kenenkään kanssa! Eikä siis mitään tarvetta keskustella kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Nääh, minusta mukava kunnon lankasykkyrä on oikein hyvä. Taiteellinen. Nenä nyt vaan eteenpäin uusiin tuulahduksiin, kuten Seitsemän Veljestä -lankakeriin ja syksyn väreihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277