Laitatko kuvia muista ihmisistä

Anonyymi

Facebookin, vai oletko Tarkkk tällaisessa asiassa?
Vain itsestä kuvia jos niitäkään?

23

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole omistanut Facetiliä yli kolmeen vuoteen.Jos/kun tili olisi, niin en julkaisisi kuvia kenestäkään muusta. Tuskin itsestänikään.

• Kyllä. Eka kerralla tosin kysyn kavereilta ja tutuilta onko ok jos laitan faceen. Turuilta ja toreilta ja yleensäkin julkisista tilaisuuksista otetuista kuvista ei ole velvollisuutta kysyä keneltäkään erikseen ellei mainitse nimiä.

• Kyllä laitan. Sukulaisista ja ystävistä. Luvalla.
      Profiilikuva omalla pärställä., ei millään kukkapuskalla tai kissanpennulla.

• Anonyymi

En laittanut edes omaani. Kukkia ja maisemia oli. Poistin profiilini mutama vuosi sitten, ei ollut "mun juttuni".

• Anonyymi

En ole nähnyt oikein järkevää syytä liittyä tuohon naamakirjaan , jossa monet vain selaavat toisten erilaisia kuvallisia otoksia tai linkityksiä. Seura taan peukutuksia. Ohoi!
      Tyhjänpäiväistä touhua, vain harvat tuottavat jotain mielenkiintoista ajatustenvaihtoa, ja lisäksi facen sivuille tunkee yhäenempi mainosta.
      Toisaalta jotain vastaavaa on näilläkin sivuilla, kukaan ei ole liittänyt kunnon kuvaa itsestään, vain jotain verhottuja mallia: Kkotka ja Paloma.

• Mä ainakin kuulu lukuisiin ryhmiin, joista on oikeesti hyötyä. Puhun nyt vaan omasta puolestani.
        Paikallisista tapahtumista on aina ajan tasalla, kirppiksillä voi ostaa ja myydä.

• Miten niin verhottuja🤓

Tiesitkö, että profiiliin voi ladata tietyn kokoisen kuvan. Jos haluat sen ladata itsellesi, kuten sain käsityksen, saat epäselvän kuvan, joka ei ole alkuperäisen kuvan laatuinen.

• Anonyymi

En missään nimessä halua uljasta kuvaani liitettäväksi!

• Minut kyllä tunnistaa helposti profiilikuvastani joka on selfie. Aurinkolasit on ainoa "verhoutuminen" :)

• Koen facen tärkeäksi osaksi kommunikoida ystävieni kanssa ympäri maailmaa. Päivityksissä ei sanojakaan aina tarvita, kuva voi kertoa enempi.

Facessa on hyviä ryhmiä. Kuulun useampaan. Hyödyllisiä on mm. roskis-kainuu ryhmä, jonka kautta esim. eilen sain noin 50 kahitiiltä ilmaiseksi.

Mökkiläistenryhmästä saa kivoja toteuttamisen kelpoisia ideoita.

Luonnollisesti kysyn luvan kuvan henkilöiltä, mutta en joka kerta jos he ovat luvan kerran antaneet.

Kuvakoosteita harrastan. Eilisestä venetsialais-illasta Kajaanijoen varrella tein nyt aamulla kovakoosteen.

• Anonyymi

Tili on ollut kymmenisen vuotta. Päivityksiä tasan kaksi. Nekin maisemakuvia. Ei kuvaa edes itsestäni. Eikä omalla syntymä nimelläni. Harvoin avaan kyseistä sivua.
      Kavereita 22. Vanhoja, nyt etäisiä tuttuja. Välimatkat rajoittaa henk koht tapaamista. Livessä ei tule soiteltua saati edes tekstiviestejä.

• Anonyymi

Totta. Melko paljon on noita sisäpiiri juttuja tuolla Facessa, jopa meidän taloyhtiössä on.
      Eräs elvistelynmuoto , paljon kuinka on kavereita. Luin Jungnerin kehuneen jo vuosia sitten yli tuhannesta seuraajasta. Varmasti muillakin noita apostolin seuraajia löytyy!

• Anonyymi

Muutamassa mökki paikkakunnan jutuissa mitä kylille kuuluu valokuvien kera, kuvat yleensä auringonlaskuja, mitä milloinkin tapahtumia.

• Anonyymi

Siitä olen tarkka ettei lasten kuvia löydy sivuiltani, ennen kuin lapsi on niin iso, että voi itse päättää julkaistaanko hänen kuviaan ja jos julkaistaan, niin mitä julkaistaan. Ystävienkään kuvia en julkaise ilman heidän lupaansa. Kodista, mökiltä, retkiltä, matkoilta, harrastuksistani, omista töistäni, puutarhasta ja tietysti koirista olen laitellut kuvia, sekä tietysti välillä luonnon anneista pitää kuvia julkaista, Kaikki julkaisuni on vain perheelle, kavereille, tai rajatuille kavereille. Mitään omia kuvia en laita julkisiksi, paitsi tietysti profiili ja taustakuva.
      RealistiN

• Anonyymi

en laita muiden ihmisten vain omiani kuvia.

• Anonyymi

Itsensä paljastaja, ihanko alastomana.

• Onkin jo tullut selväksi, että julkisuusasetukset on useimmilla hanskassa.
      Kaiken paitsi omat profiilikuvat ja taustakuvat voi piilottaa kuten realisti jo totesi. Ystäväkutsut, joita en tunne hylkään.

Sain kerran ystäväpyynnön ikäiseltäni naiselta, kysyin kuka hän on ja tunnemmeko toisemme. Emme, mutta olen hyvin yksinäinen ja kaipaan juttuseuraa oli vastaus.

No, menin vilkaisemaan hänen profiiliaan (kukkaprofiilikuva) no, hänellä oli yli 200 "ystävää".

• Anonyymi

En laittais toisen kuvia enkä omiakaan. Vähän toiseen asiaan. Atlannin yli purjehdusohjelmassa taas pari tyyppiä vatvoi läheistenä huumeiden käyttöä. Kyllä minua sitten sieppaa. Jos noihin julkkisjuttuihin menee niin pitää olla itsestä kertomista sen verran ettei tarvii kuolleden läheisten ongelmilla ratsastaa sääliä keräämässä. Raukkiksia ovat.

• Anonyymi

Olen facessa vain eräässä ryhmässä. Olen rajannut tarkasti kaiken käytön, yhtään kaveria en huoli, en itse ole kenenkään kaveri. Kuvia ei tulisi mieleenkään julkaista.
      En kaipaa sen lajin julkisuutta.

• Nyt on pakko päivittää ja hehkuttaa. Istun sisääntulokuistilla, ovi auki pirttiin, musiikkia taustalla radio Aallolta.

Eli löytö facen roskis ryhmästä. National Pamasonic made in Finland stereoyhdistelmä, kaikilla mausteilla, levysoitin kasettisoitin, ja toimiva. Ilmaiseksi tietty, vain haku vanhan rouvan asunnosta. Ollut hyvällä pidolla.

Face on the best.

• En ole laittanut facelle mitään kuvia, en omiani enkä toisten.

Jos jollekin kavereille, tutuille, sukulaisille ... haluan kuvia laittaa, niin lähetän puhelimella kyseiselle ihmiselle suoraan hänen puhelimeensa vaikka ei olisi facekaverinakaan.

Toisaalta taas, niin mitä haittaakaan siitä olisi, koska kaverinani on vain aivan läheiset (5kpl) ja sivu on piilotettu muilta.
      Muuten kirjoittelen vähin vain erilaisissa ryhmissä, enkä sieltä välitä haalia yksityiskavereita omalle sivulleni vaikka sellaisia tarjouksia aina joskus tuleekin.

Kyllä face on ihan hyvä juttu tällaiselle uteliasluontoiselle.
      Tänäänkin taas kuului kummallinen jyrinä pitkän aikaa niin, että ikkunat helisivät ja lattia tärisi. No hetihän menin paikalliselle facelle tarkkailemaan, ovatko toiset kokeneet saman ja oliko se maanjäristys vai mikä.
      Olihan se kuulunut suurella alalla ja siitä olivat sadat ihmiset soitelleet jo seismologiselle laitokselle, puolustusvoimille, poliisille ...
      Minun ei tarvinnut soittaa, kun vain odottelin toisten saamia tietoja facella.

Selvisihän se sieltä vihdoin, että Saab siinä vain oli koelentänyt meren yläpuolella uutta taistelulentsikkaansa, joita ovat myymässä Bolsonarolle.

https://mitti.se/nyheter/small-sodra-stockholm/?omrade=varmdo&fbclid=IwAR01gMGmOnMyWZ0_b3TePP_y7AZ7qJ83jvKyNxEnHIop3FEU5uamphYsQFY&view=app

• Anonyymi

Kai hätäisimmät kuvittelivat punatähti Suhoit hyökkäävä idästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe