tienaa tyttö ennenku rupsahdat

Anonyymi

15

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

humpuuki se joka maksaa työn tekemisellä tulee nälkä,

• Anonyymi

Enpä maksa humpuukista latiakaan

• Anonyymi

Kuka sille niistä kuvista oikein maksaa. joku eprvo?

• Anonyymi

jotkut muotimerkit ku saa mainosta ja kohderyhmä on erittäin varakas siepin seuraajisto.. rahna tuloa ei voi estää..

• Anonyymi

Vanha sananlasku sanoo: "Jotkut nuorena huorana kuolee, toiset kälyisenä kurppana".

• Anonyymi

paremmin nää kurpat rahaa tekisi mutta sen verra vanhana heidän täytyy jo ajatella mainettaan ja loppuikä meneekin sormeaan ku kastavat kolossaan

• Anonyymi

Aiai kun kateus kaivaa! Luoja vaan loi teidät niin rumiksi, että vanhat täditkin piilottivat rippikuvanne, kun ompeluseura kokoontuu kammarissa!
        Lakaiskaa vaan katujanne siistiksi ja peskää Saran mainostamalla pesuaineella!

• Anonyymi

Kyllä minua sieppaa koko touhu!

• Tuo ilmeisesti tarkoittaa, että kun on Instagram, niin Siepon ei tarvi myydä persettä?
      Jos tekee molempia, niin tuplatulot!

• Anonyymi

Pitkät naiset muuttuvat iänmyötä rumiksi ja isokokoisia kun ovat jo muutenkin, niin sen myötä kun lihovat niin eivät nuo kovin kaunis näky ole.

• Anonyymi

Eipä tarvi Siepin juosta sossussa rahaa kinuamassa! Te kauniit köyhät työttömät, menkää myymään valokuvia lehdistölle, niin saatte vähän lisärahaa työttömyyskorvauksen päälle! Ruikuttamalla ei tili kasva!

• Anonyymi

Kyllä harmittaa kateellisia. Mahtaa kateellista vituttaa raataa kuukausikaupalla kun toinen tekee saman yhdellä kuvalla somessa.

• Anonyymi

Tuohan on kyllä aika epäreilua, miksi naisten kuvista maksetaan noin hyvin? Minusta tasa-arvoon kuuluisi se, että myös miesten kuvista pitäisi maksaa samoja summia, eli nettiin vain kuvia karvaisista kaljamahoista ja toivottavasti niistä maksetaan yhtä hyivn.

• Anonyymi

Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei paskamahasta kukaan mitään maksa. Paskamaha kun on jokatoisella suomimiehellä.

Minulla on myös riippurinnat. Laittakaa paremmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe