Palstalle sitä mikä kuuluisi kertoa sille kohteelle kännyyn tai kasvokkain? En näe syytä moiseen.
Miksi kirjoittaa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi nolata itteensä eikä rikkoa ihmissuhteita. Puran tunteeni tänne kunnes ne lievenee ja unohdan taas vuosiksi koko palstan. Siksi kirjoitan tänne 😂
Koska yhteyttä ei ole mutta tunteet on. Miljoonannen kerran.
- Anonyymi
Koska hän ei välitä pitää yhteyttä irl. Koska hän ei anna syytä kontaktiin.
- Anonyymi
Lupasi soittaa biisin, lupasi soittaa biisin, lupasi soittaa biisin ja lupasi soittaa biisin...
- Anonyymi
Koska hän tod. näk. torjuu. Ei sitä kestä.
- Anonyymi
Vastakaiun puute.
- Anonyymi
Yksipuolistahan tää on selkeesti. Mä viestitän, toinen ei. Eli sitä ei kiinnosta tai se kunnioittaa tiettyjä asioita.
T.naine - Anonyymi
En ota yhteyttä irl koska haluan miettiä loppuelämäni ajan mitä olisi tapahtunut jos olisin ottanut yhteyttä.
- Anonyymi
Realistisesti ajatellen, en ole ulkoisesti sellainen josta hän viehättyisi. Ehkä viinapäissään. Turhaa ajanhaaskausta ja noloa edes haaveilla. POIS PÄÄSTÄNI HÄN!!! Ainakin siinä eroottisessa tms. Mielessä. Goodbye komistus.
- Anonyymi
Millaisesta hän viehättyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisesta hän viehättyy?
Isoista tisseistä ja hoikasta uumasta
- Anonyymi
Se tykkää sukkapuikkoista joten se on aika pian persniitillä lattiassa..
- Anonyymi
Tähän itsekin haluaisin järkevän selityksen..
- Anonyymi
Koska ei huomioi toiveitani, ei kuuntele eikä vastaa asiallisiin viesteihini.
Mun on helpompi tekeytyä anonyymiksi ja toivoa että kolahtaa. - Anonyymi
En viitsi enää, jaksa enää yhtään leikkiä, joten parempi lopettaa!
- Anonyymi
Olisi hienoa jos ihmiset pystyisivät kasvokkain puhumaan asioista oli ne sitten hyviä tai pahoja. Asiallisesti ja rakentavasti hyvässä hengessä, antaen molemmille osapuolille tilaa ja aikaa käsitellä kuulemaansa. Ihminen on hukannut rohkeuden ja kommunikaation suoran taidon. Itse laitoin viestiä (7kk sitten) ja yritin avata yhteyttä vuosien jälkeen. Vastaus pelkää hiljaisuutta. Minusta olisi ollut kohteliasta vastata edes jotain, vaikka sanomalla ei jos ei halua yhteyttä. Olisin kyllä ymmärtänyt. Hiljaisuutta en ymmärrä.
- Anonyymi
Samoin ajattelen. Siksi laitan hänelle viestiä irl. En tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajattelen. Siksi laitan hänelle viestiä irl. En tänne.
Laitoin hänelle irl viestiä kyllä, vastausta koskaan saamatta. Toivottavasti sinun hän vastaa sinulle takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271