Ostan omakotitalon Parkanosta. En osta miltään välittäjältä ja en osta ylihintaisia. Niin Toivomus keskustasta noin 2-3 km ja saa olla vanhempikin talo ja jos olisi hallitilaa samalla tontilla olisi hyvä.
ostan omakotitalon Parkanosta.
11
128
Vastaukset
Olisitko kiinnostunut kaupungin vuokra-asunnosta? Pystyn välittämään niitä erittäin edukkaasti.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut rivariasunnosta. Kerro millä sellaisen saisin? Kaksio rauhalliselta alueelta.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut rivariasunnosta. Kerro millä sellaisen saisin? Kaksio rauhalliselta alueelta.
Haluaisitko tutustua minuun lähemmin ?
- Anonyymi
Edukkaasti? Sinun tultua hinnat on noussut pilviin!! T. Kohtaentinenasukas
- Anonyymi
Olis myytävänä 7 km Parkanon keskustasta 150 m2 omakotitalo ja 300 m2 halli
- Anonyymi
No niin, nyt kuulostaa hyvältä!
Halli pitää olla kun hamppua viljellään.
- Anonyymi
Olisi myynnissä kaksio kalliossa. Päättyvä katu, terve hyvä osake.
- Anonyymi
Ihan siinä Parkanon keskusraitillahan on se talo josta on ovet ja ikkunat veks (kännipäissäkö on ikkunat hajotettu ja mööpelit heitetty ulos?). Muitakin hometaloja pääkadun varrelta löytyy, näin homeelle altistuneena kyllä huomaa kun ohi kävelee.
- Anonyymi
on niitä homotaloja myös ikaalisissaki ei oo pno ainoo
- Anonyymi
Ahrekatu ollu jo kauan. Kynttilöitäki hoonattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahrekatu ollu jo kauan. Kynttilöitäki hoonattu.
tuo kuvallinen mies kerto että teki eetwarttia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647