Tämmöset arvot mitattiin sairaalassa, kun jouduin osastolle muun vaivan takia, kehoitettiin työterveyshuoltoon asian tiimoilta. No Tt-lääkäri sanoi vaan että et ei huolta , ei vielä muuta kuin seuraillaan,.Onko nää sit ihan hyvät arvot ? Oon 56v nainen.
Ysh 4,55 , T4 9,3
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole hyvät arvot vaan viittaa vajaatoimintaan. Millaisia oireita on ollut? Mikähän osastohoidon syy on ollut? Mietin vaan voisiko se jotain vaikuttaa oireisiin.
Hashimoto- Anonyymi
Myyräkuumeen takia olin 5 vrk neurolla. Katsoin just tarkemmin toista arvoa se olikin 9. Vuoden verran vaivannut järkky väsymys ja lihasjäykkyydet, mutta palelua ei ole ollut, hikoilu on ollut mahdotonta hormoonikorvaushoidosta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyräkuumeen takia olin 5 vrk neurolla. Katsoin just tarkemmin toista arvoa se olikin 9. Vuoden verran vaivannut järkky väsymys ja lihasjäykkyydet, mutta palelua ei ole ollut, hikoilu on ollut mahdotonta hormoonikorvaushoidosta huolimatta.
Kuulostaapa ikävälle :( Myyräkuumeen jälkitautia vai?
Myyräkuume voi vaikuttaa kilpirauhaseen. Se että onko arvo 9 vai 9,3 on yhdentekevää. Toiset labrat ainakin pitäisi ottaa ennen kuin vetää enempiä johtopäätöksiä. Ottaisin myös vasta-aineet tpo ja tygl.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319