ongelma on tää:en jaksa lähteä työharjoitteluun.päivä on 8-14.00,mut melkeimpä ikinä en aamulla jaksa lähteä minnekkään.yritän aina keksiä tekosyyn et miks en tuu työharjotteluun,yleensä se on kuume,jonka vuoksi 2 kuukauden työharjotteluni tänään keskeytettiin kipeänä olon vuoksi.mulla oli täysin samanlaisia ongelmia kuin tuossa edellisen viestin tytöllä.varmaan nyt alkaa uudestaan samat ongelmat.en tiedä miten sitten on ku joskus pitäis mennä töihin.sieltähän ei olla poissa silloin ku huvittaa.vituttaa vaan ku tulevaisuus tuntuu olevan jo pilalla vaikka olen vaan 16 vuotta,kohta 17.osaisko joku auttaa?? :(
en jaksa tehä mitään.....................
4
421
Vastaukset
Ensinnäkin kysyisin kuinka paljon nukut öisin?
Sitten myös asiaan vaikuttavat mitä teet iltaisin, ja muutenkin vapaa-ajallasi.
Minä itse olen todella laiska lähtemään aamulla minnekään, mutta pakotan itseni aina viime minuutilla sitten ylös ja matkaan. En sitten tiedä mitä muut voisivat tehdä jos vain eivät kykene syystä tai toisesta tekemään samaa.
Oikeastaan aika erikoinen ehdotus tämä on, mutta tuossa voisi olla hyväksi koettaa saada ihan luvan kanssa muutaman päivän vapaa ajatusten selvittelyyn. Tuo jossain määrin kuulostaa masennukselta, joka taas mutkistaa asioita paljon jos asia todella on näin.
Ainakaan minä itse en ole missään ryhdistäytymisessä onnistunut, se vain on päättäväisyydestä kiinni.- -Dia-
Voi kun osaisinkin auttaa..itsellä sama motivaatio-ongelma..en ole koulua jaksanut pahemmin käydä tässä näiden kolmen lukiovuoden aikana,ja aika perseelleen menee,kirjoituksetkin nyt olisi,en ole lukenut yhtään,en paskan vertaa..mitään en tee,ja koulussa en jaksa olla..en vaan jaksa herätä.. En ollenkaan tiedä mikä tähän auttaisi.. =/ Hyvää ei ainakaan ennustele kun jo tän ikäisenä on motivaatio näin perseellään.. =/ Pahoittelen etten voi auttaa,mutta pointti oli tässä vain osoittaa että et ole yksin tuon perkeleen ongelman kanssa.. =/
Rock on... - heartagram6-6-6
kannattaa ehkä pitää välivuosi niin huomaat miten tylsää on olla vaan kotona...
- ..........
En tiiä auttaisko, mutta pidät välivuoden? Tai meet kympille... tai no ei se ehkä hirveesti ratkasis ongelmii... Pidä välivuosi. Ja mieti, mitä oikeesti haluat!
Tai sitten meet puhuun jollekkin lääkärille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255