Nurmekseen muutto

Anonyymi

Kiinnostaisi siis muuttaa Lieksaan puu-Nurmeksen alueelle. Itse olen asunut koko ikäni Lieksassa ja nyt kun pohdin muuttoa sinne, haluaisin tietää, miten Nurmeksessa yleensä suhtaudutaan uusiin asukkaisiin?

Pahoittelut mahdollisista oikeinkirjoitusvirheistä.

23

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi siis Nurmekseen tarkoitin.
      Aloittaja

• Anonyymi

Työttömäksi juoppopummiksiko meinasit. Pysy Lieksassa. Ei kiinnosta elättää sinua verorahoillani.

• Anonyymi

Ihan työssäkäyvä nuori nainen kyllä olen. Enkä muuten edes juo.

• Anonyymi

Moi, ootko sinkku, millon tavataan?

T Jorma Isomela

• Anonyymi

Tervetuloa Nurmekseen. Jos tarvitset muuttoapua niin ilmoittele täällä. Muutkin korjaukset onnistuvat jos tarvitset apua.

• Anonyymi

Tervetuloa.toivottavasti tulet viihtymään nurmeksessa.

• Anonyymi

Ei täällä kukaan viihdy, ollaan kun on pakko ja juopotellaan kaiket päivät.

• Anonyymi

Erittäin tylyä kielenkäyttöä. Voisit muuttaa muualle. Olisiko pääkaupunkiseudulla sillan alla tai roskakorissa sitten parempi.

• Anonyymi

Kun haluaa nähdä oikein kauniin ja mukavan kantasuomalaisten asuttaman kaupungin, niin silloin Nurmes on oikea paikka. Matkailijatkin ovat sen huomanneet ja yöpymismäärät lisääntyneet viime vuosina reilusti.

• Anonyymi

Elä ikinä edes harkitse muuttoa Nurmekseen, entisetkin ovat lähdössä kuka minnekin.

• Anonyymi

Nurmekselaiset ovat todella lähdössä ihan joukoittain näin syksyisin marjametsään, nyt on vuorossa puolukan kerääminen raikkaan luonnon keskellä.

• Anonyymi

Tervetuloa Nurmekseen.

• Anonyymi

Kyllä täällä viihtyy jos talvella hiihtää. Täällä on myös paljon raittita peräkammarin poikia. En tarkoita niitä ruskean reijän ritareita joita niitäkin löytyy.eikä siinä kaikki. Joka paikassa on hyvät ja huonot pulensa. Etupuoli paras.

• Anonyymi

OnKO NAISIA

• Anonyymi

Kyllähän tänne asukkaita sopii! Tyhjiä taloja on vaikka miten paljon.

• Anonyymi

Ja ne ovat vielä halpoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne ovat vielä halpoja

Kannattaa olla tarkkana ettei osta vahingossa home taloa ☹️

• Anonyymi

Täällä on suomen 5. isoin kirkko!

• Anonyymi

Nurmeksessa myytäviä erikuntoisia omakotitaloja 33 kappaletta

• Anonyymi

Mutta löytyy myös vuokra-asuntoja, jos haluaa ensin 'haistella' maisemia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta löytyy myös vuokra-asuntoja, jos haluaa ensin 'haistella' maisemia.

Niin kannattaa tehdä, ja muutekin olla aika tikkana, ei täältä ostetun asunnon arvo ainakaan nouse, se on varma, eli se ei ole sijoitus kuten kasvukunnissa.

Mutta jos jää pysyvästi eikä haikaile enää muualle, täältä saa pilkkahinnalla taloja ja silloin se voi olla ihan hyvä ratkaisu.

• Anonyymi

Oikotiellä muutamia vuokra asuntoja, kunnallakin paljon tyhjinä, mutta niitä en suosittele, ne on karmeita, tosin, ei ne paljon maksakkaan.

Hinku jos tulee tänne ilmo vaikka faceen, aika nopeesti löytyy sopiva.

• Anonyymi

Nurmeksessa 102 myytävää asuntoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33