Haluilleen ei mitään voi ja kun kumppani pitää puutteessa kotona paine nousee pytyssä. Olin hyvän ystävän bileissä toisella paikkakunalla, naiskumppani jäi kotiin koska ei kuulu ystäväni tuttuihin. Jäin ystäväni luo yöksi ja tilan ahtauden vuoksi sain seuraa. Ei siinä mitään riisuin ja kävin nukkuu ja selvis et tää yöseuralainen oli nainen ja aika huppelissa, katsoi mua riisuessaan hymyillen ja sopersi älä anna mun häiritä. Jätti sentään pikkarit jalkaan sellaiset pervaossa kulkevat, siinä vaiheessa jo kalu alkoi herätä. Onneksi petissä oli sentään leveyttä. Nainen nukahti aika äkkiin mulla puolestaan jäi silmiin noi naisen puoliksi paljaat pakarat ja panetus oli tosiasia. En nukkunut juuri yhtään, ensin heräsin kun nainen käänsi kylkee ja läväytti kätensä mun rinnalle sitten muija kuorsasi, sit käsi siirtyi mun vatsalle ja hitto kun panetti, naisella oli vielä tissit näkösällä, peitto osittain päällä ja himmeä yövalo yöpöudällä. Mitään sinänsä intiimiä kanssakäymistä ei tapahtunut muuta kun naisen käsi oli mun vatsan päällä. Aamulla nainen heräsi, katseli mua, nousi petistä ja taas pakarat paljaana, puki tissiliivejä ja housut mun nähden ja sanoi et toivottavast oli kivaa ja nukuit. En nukkunut, panetti kyllä kovasti, mietin päässäni. Nuorempana ja seurusteluaikana nää oli normaaleita juttuja, välillä bileitten jälkeen heräs jonkun tuntemattoman muijankin vierestä ja yhden ainoa kerran on saanut.
Kun himottaa
Anonyymi
0
281
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657