Kannattaako ostaa vw tai skoda jossa DSG? 2017 vuosimallia ja kumpaakaan ei ole ajettu yli 60tuhatta. Automaatteja tosiaan molemmat, farkkumallisia ja dieseleitä.
Teenkö elämäni virheen jos ostan sellaisen?
DSG-VAIHTEISTO
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Osta pois..testaa ensin kuin rasittava sillon ajaa..
Merkillä ei varmasti ole merkitystä. Sen verran tuoreita autoja, joten lapsuksia ei noissa DSG7 laatikoissa enää ole. Varmistaisin, että kaikki huollot tehty valtuutetuissa liikkeissä ajallaan, ja ottaisin ostoturvan autoon korvaamaan kaikki ei-kuluvien osien ongelmat ainakin vuodeksi. Omalla ajotyylillä voi varmasti vaikuttaa laatikon toimintaan ja kestävyyteen.
- Anonyymi
Noita suorakytkentälaatikoita on ties kuinka monella merkillä ja hyviä ja kestäviä ovat. Aina löytyy jotain mitätöntä valitettavaa jos oikein hakee, kuten liikkeelle lähtö on jossain tilanteessa hieman töksähtelevää, mutta siihen tottuu.
Omanlaiset ongelmat on ihan kaikissa automaateissa, toiset viivyttelee alaspäin vaihdoissa tai luistavat likaa jne....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423