1973 kuollut

suzukisti

Kesäkuussa v.1973 sattui Porissa onnettomuus, jossa
prätkäkundi veti isolla pyörällä itsensä hengiltä Itsenäisyydenkadun päässä, Valtionsillan kaiteeseen.
Siitä puuttui pitkään pala.
Tapasin sällin silloin kuolinpäivän aamuna, ajoi limsatehtaan
kärryä. Tunsitteko kukaan häntä? Symppis jäbä, en
ole saanut pois mielestä kun Jarno Saarinen kuoli samana
keväänä ja hankin silloin myös ekan prätkän. Ihme että
on ite hengissä

6

2224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä

lempinimeltään Tinke? Muistan nuoruudestani kun ihailin moottoripyöriä alle mopoiässä Itäpuiston varrella. Nykyisen palvelukeskuksen edustalla. Tämä Tinke kuoli jossain onnettomuudessa myös, juttelin hänen kanssaan monesti pyöristä. Eikä haitannut vaikka olin vasta nallikka silloin. Muistan myös symppiksenä kaverina, hyvät lähteet useasti täältä nuorena.

• minä

Kipari on sen sukunimi!!

• tower
        minä kirjoitti:

Kipari on sen sukunimi!!

Ja Kipari ei ihan tuohon aikaan vielä kuollu..samanlaises onnettomuudes kuitenki

• kiparin
        minä kirjoitti:

Kipari on sen sukunimi!!

poika kuoli kylläkin sokoksen edessä 80- luvulla, kun auto teki u-käännöksen ja kiparin poika kaahasi kylkeen. Huom. tuo kaahasi koska nopeutta oli n.80-90/kmh.

• mulla tarkkaa tietoa kuolemasta ole,Timo) tinke oli tehtailija(nelostuote/kimble pelit) Heljakan poika noormarkusta. ajoi suzukin 550 "vesipyssyllä" niinhän noihin aikoihin vesijäähdytteisiä kutsuttiin. tuntuuko tutulta?

• kun tutuistuin

Tinkeen hänellä oli silloin x?650 jotain yamaha allaan. Sen enempää en tiedä asuin paikasta tai muusta. Noihin aikoihin kuoli (n.1100-1500 henkeä vuodessa) runsaasti liikenteessä motoristejä, kun sai 16v ajaa jo isoa pyörää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe