Oletteko osallistuneet puolitoista kuukautta kestävään kävelykilometrikilpailuun?
Melkoisia suorituksia ovat ihmiset tehneen yksin ja joukkueina nyt 22 päivän aikana.
Olen merkannut joka päivä oman kävelylenkkini pituuden kalenteriin. Sijoitukseni on liikkunut parinkymmenen paikan välillä. Katsotaanpa saanko säilytetyksi sijaintiini kuun loppuun asti. - Palkinnoista ei kannata edes uneksia, ellen itse anna sellaista itselleni.
Monennellako sijalla sinä olet?
Haluaako joku lähteä mukaan kilpailemaan?
Pitäisi varmaankin ilmoittaa nimimerkki tänne, jotta näkisimme tulokset.
" kavelykilometrikilpailu.fi "
Kävelettekö tai juoksetteko paljon? Kilpailemaanko?
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kävelen joka päivä muutamia kilometrejä.
Harmittaa etten voi enää pyöräillä, enkä uskalla lähteä yksin metsään.
Mistä löytäisin ryhmän tai kaverin, joka lähtisi mukaan?
Omat kaverini ovat muuttaneet jo ihan muihin maisemiin. Surullista.
Kyynelsilmäinen - Anonyymi
Koska tällainen kävelykilpailu on alkanut ?
Enpä ole kuullut enkä lukenut vaikka
seuraan ahkerasti mediaa.Viime kuun 15. päivä alkoi ja jatkuu tämän kuun loppuun. Tavoitteena on vain saada ihmiset liikkumaan. Jos asia yhtään kiinnostaa, kannattaa ainakin kurkistaa sivuille, joilla on paljon informaatiota on tarjolla.
Minä olen kävellyt ja merkinnyt nimimerkillä listaan kävelymatkani 3,5 - 13,5 kilometriä päivässä.
Olen sijoittunut 150 - 170 sijalle yksilöiden joukossa. Ryhmiä on siellä myös.
Löytyy nettiosoitteesta: kavelykilometrikilpailu.fi
Kilpailu taitaa olla sivuseikka.Anteeksi, laitoin virheellisen nettiosoitteen. Yritänpä uudelleen:
kavelykilometrikisa.fi
- Anonyymi
Enpä ollut minäkään kuullut tuosta, nyt olen myöhässä. Voisitko sinä aloittaja laittaa pystyyn tälle palstalle oman kilpailun, johon halukkaat ehtii mukaan ?
https://kavelykilometrikisa.fi/- Anonyymi
Jos kiinnostaa, aletaan merkata huomenna matkojamme listaan, ja katsotaan, kuka voittaa kuukauden viimeistä päivänä.
Nimimerkin voi ilmoittaa tänne ja sinne.
- Anonyymi
Kilpailuun en ole osallistunut tai osallistumassa, mutta kävelen aika paljon. Tai paljon ja paljon, sanotaan että kävelen paljon verrattuna niihin ikätovereihini joiden kävelemiset tiedän, eli (pieneen) ystävä- ja tuttavapiiriini.
Ellei minulla ole koiraa hoidossa ja ellen tee mitään reissuja vaan olen tässä kotona (ja ellei ole liukasta tai sohjoista) niin kävelen keskimäärin 60 kilometriä viikossa. Koiran kanssa ja reissuilla huomattavasti enemmän, yleensä, ei aina.
Bessie- Anonyymi
Sanoisin, että 60 km on paljon, jos pidät yhden lepopäivän viikossa, niin kipaset kympin lenkin päivässä. Siinä vierähtää liki pari tuntia. Urheilutaustaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että 60 km on paljon, jos pidät yhden lepopäivän viikossa, niin kipaset kympin lenkin päivässä. Siinä vierähtää liki pari tuntia. Urheilutaustaa?
Urheilutaustaa aikuisiältä ei ole, en liioin ole ollenkaan 'sporttinen' tai edes erityisen hyväkuntoinen ihminen.
Kävelemäni kilometrit tulevat ihan tavallisesta hyötyliikunnasta ja myös vähemmän hyödyllisestä siellä täällä pyörimisestä ja haahuilusta. En minä tieten tahtoen ja tarkoituksella kipaise kympin lenkkejä tai pelkkiä kävelylenkkejä (ilman koiraa tai muuta seuraa) yleensäkään, mutta 'vahingossa' tulee joskus sellaisia tai pidempiäkin tehtyä, ei kylläkään kipaisemalla. "Nasisten Kymppiin" olen tosin osallistunut kaksi kertaa, vuosina 1999 ja 2001, niin kova juttu minulle, etten vieläkään en ole raaskinut heittää T-paitoja (joista juuri kävin vuodet lunttaamassa) pois, yöpaitana olen ajatellut joskus käyttäväni, mutta kun en raaski niiden kaula-aukkoakaan leikata vähän isommaksi niin taitaa jäädä käyttämättä.
Tietoisesti olen valinnut käydä pääsääntöisesti kävellen kaupoissa, kirjastossa, kerhojen kokoontumisissa yms., nykyään jätän myös hyppäämättä raitiovaunuun heti alkajaisiksi, vaan jos matkan varrella alkaa kantamukset tuntua painavilta tai jalat tuntuvat väsyvän niin vasta sitten. Juuri muutama päivä sitten kävelin Länsisatamasta Rautatieasemalle vaikka olin palaamassa reissulta jolla olin kävellyt tosi paljon.
Melko usein teen kävellen iltaan ajoittuvan alennettujen ruokatavaroiden metsästyslenkin, 1 S-market ja 2 tai jopa kolme Alepaa. Siitä tulee vähimmilläänkin viisi kilometriä ja rapiat.
Näistä hyöty- 'viihde'- ja harrastuskävelyistä tuo n. 60 km. kertyy melkein huomaamatta.
Bessie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046