Maksupäätteestä aiheutuu pienellekin yritykselle huomattavat kulut. Hankintakulut, ja pankin vaatimat ylläpitokulut sekä jokavuotiset ohjelmapäivitykset tulevat todella kalliiksi.
Nämä tuhansien eurojen kulut pieni kahvila joutuu lisäämään tuotteiden hintaan, jolloin me käteisasiakkaatkin joudumme niitä maksamaan!
Sen lisäksi että kortilla maksavat aiheuttavat kahviloihin pitkät jonot, niin korttiasiakkaat aiheuttavat meille kätesasiakkaille myös selvää rahanmenoa.
Kahvikuppi voisikin maksaa jonossa seisoville korttiasiakkaille 3,50 euroa, ja meille tasarahan tiskiin lyöville nopeille käteisasiakkaille 1,50 euroa. Silloin se olisi tasapuolista.
Maksupäätteiden kulut pitää maksattaa kortilla maksavilla
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin joku uskaltaa sanoa sen ääneen.
Olen kahvilayrittäjänä ollut jo pitkään samalla kannalla. Mutta kun ne kortiasiakkaatkin tuo sitä liikevaihtoa, vaikka ne tuovatkin enemmän työtä ja pienemmän katteen. - Anonyymi
on ihan oikein että käteisellä tulee kalliimmaksi
- Anonyymi
Olipa siinä tasa-arvoinen kommentti. Varmaan et pidä pakolaisiakaan ihmisinä.
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Vaikea uskoa , että lähimaksulla maksaminen kestää kauemmin kuin käteisellä.
Suhteellisen usein komiasti kun joku heilauttaa korttia ei tapahdu kassakoneessa mitään. Jo vaihtuu väri kortinheiluttajallan kasvoilla.
- Anonyymi
Internetin kieltäminen kaikille on toteutettava huomenna. Minä vain yksin saan sitä käyttää. Muuten määrään ja toteutan päät poikki kaikilta kenraaleilta.
Sanoo Hirmuvaltias. - Anonyymi
Edes muslimitkaan eivät luota muovirahaan.
- Anonyymi
Romaneista nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Hyvin tuossa oli lueteltu huonoja puolia, sekin vielä, että korttimaksulla ostos on pakko lyödä kassaan
- Anonyymi
Suomen seuraava sisällissota käytäneen korttimaksajien ja käteismaksajien välillä.
- Anonyymi
Korttimaksu aiheuttaa hintoihin korotuksia, jotka myös käteisasiakkaat joutuvat maksamaan. Maksakoon korttiasiakkaat omat kulunsa. Se olisi oikein.
- Anonyymi
Tästä nimenomaan on kysymys.
Korttiasiakkaalle kahvin hinta olkoon 3,50
Käteisasiakkaalle kahvi olisi sitten 1,50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä nimenomaan on kysymys.
Korttiasiakkaalle kahvin hinta olkoon 3,50
Käteisasiakkaalle kahvi olisi sitten 1,50Ja jos ei halua kuittia, 1.4€ käteismaksajalle.
- Anonyymi
Joo sota tulee, toinen lyö kortilla päähän ja toinen hakkaa setelitupolla.
- Anonyymi
Mikään laki ei määrää että ihmisellä pitää olla pankkikortti. Jos jollakin on se , pitää sen olla kalliimpi kuin käteismalkiu. Tavallisen ihmisen elämä ai saa tulla kalliimmaksi kuin muitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906