Vuodet vierii ja mitään ei kylässämme tapahdu, eikä mikään ota edistyäkseen, vaikka kaikki edellytykset hyvälle kehitykselle olisikin olemassa!
Tiedämmehän, että Haapavesi on yksi parhaimpia kaupunkeja päällä maan. Eikä se ole vain kaupunki tuolla jossain, tai täällä pohjan tähden alla. Ei. Haapavesi on paljon enemmän, kuin äkkihuomaamattaan edes tajuaa!
- Me olemme Pohjanmaan helmi.
- Me olemme kantelepitäjä!
- Meiltä on ponnahtanut julkisuuteen Justimus Films. Iso käsi heille!
- Meiltä päin on tuorein Tangokuningas vuosimallia 2019!
- Meillä on Oltermanni!
- Meillä on innovaatioita täynnä oleva kaupunki
- Meillä on hienot maisemat, järvet kukkulat!
- Meillä on vaikka ja mitä ja niiden arvon huomaa vasta, kun huomaa ne!
Eli vähiten mitä voin pyytää: Haapavedelle kupolikeskus!
Miksi?
- Olemme korkeammalla muita
- lue aiemmat perustelut ylempää!
- Olemmehan sentään Haapavedellä!
Haapavesi on kupolikeskuksensa ansainnut!
Kupolikeskuksesta jälleen asiaa!
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin olen kannattanut kupolikeskusta vuosikymmenien ajan. Miksi hommat eivät edisty, saatikka kukaan ota asiaa käsittelyyn kaupunginvaltuustossa?
- Anonyymi
Reperapasuu kirjoitti:
Käristyskupoli on parempi nimike.
Emme halua käristää Haapavettä. Siitä seuraisi vain kurimus ja kurimus tietäisi siis Haapaveden kunnan taloudelle täydellistä romahtamista.
Me haluamme nostaa Haapaveden aseman arvoon arvaamattomaan. Kupoliasema olisi hyvä siihen!
- Anonyymi
Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa-
Juuri noin on nyt käynyt haapavetisten. - Anonyymi
taitaa olla ainua paikka koko suomenmaasa josa ukkokööriki on kiellettyjen listalla
asukkaitten tappolinija sanois vennamo- Anonyymi
Kuka ukkoköörin on kieltänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046