Kun poltan audiolevyjä, sanoo CD-soittimeni siihen, että "Disc not finalized."
Levyt soi hyvin dvd-soittimessa ja tietokoneessa.
Eriskummallisin juttu on se, että se lähes poikkeuksetta onnistuu toisella polttoyrityksellä. pari päivää sitten poltin kolmen levyn setin. Ensimmäinen ei toiminut, kaksi muuta toimivat. Heti perään poltin ensimmäisen uudestaan identtiselle levylle ja toimi mainiosti.
Viikko sitten kävi täsmälleen sama juttu. Poltin useamman levyn, ja ensimmäinen epäonnistui. Aivan kuin tuo asema rupeaisi toimimaan vasta sitten kun sitä on kerran jo käytetty :)
Tänään poltin taas kaksi levyä. Ensimmäistä ei soitin lue, toisen kyllä...
Olen polttanut hitaammilla nopeuksilla. Se ei tunnu auttavan mitenkään.
MP3-levyjä polttaessa ei ole koskaan ilmennyt mitään ongelmia.
käytän Neroa (joku 5.x versio, ei siis uusin)
Vika voisi olla välimuistitilan puutteessa. C-levyllä on vain 350 MB vapaana.
Muutin juuri äsken asetuksia niin, että välimuistitus menee D-asemalle, jossa on 10 GB vapaata... saa nähdä mitä tästä tulee.
Onko muita neuvoja?
levynpoltto-ongelma
4
243
Vastaukset
- Medialla polttava
Oletko kokeillut polttamista Media soittimella. Se on musan polttoon oiva soitin. Nero on hyvä leffojen polttoon. Oletko polttanut R levylle vai RW levylle. Vanhat cd soittimet ei osaa lukea RW levyjä vaan R levyjä ainoastaan.
Sitä että sitä levyä ei ole "suljettu" vaan että sille voisi vielä kirjoittaa edelleen.
Viimeistele se levy Nerolla niin sitten toimii.
"Avoimet" levyt eivät toimi kaikissa laitteissa,yleensä vain siinä millä se on poltettu.- mää vaan
kyllä mä tiedän mitä se tarkottaa, mutta en suostu uskomaan. kyllä se ne loput levyt ihan oikein poltti. tämänpäivänenkin toinen yritys onnistu mainiosti, vaikka poltin sen jollekin ihan halpislevylle...
Kun nerossa polttaa Audio CD:n, niin eikö se viimeistele sen itsestään?
Tuosta media playerista vielä sen verran, että olen kyllä silläkin kokeillu polttaa. En pidä siitä yhtään. ensinnäkään en löydä ominaisuutta, jolla biisien väliin jäävät tauot voisi poistaa, mikä on aika tärkeä juttu, kun polttaa konemusa-miksauksia. Kappaleiden pitää tulla putkeen...
Toiseksi käyttöliittymä on äärimmäisen monimutkainen. Missään ei ole browse-ominaisuutta, vaan kaikki tiedostot pitää etsiä jostain h-vetin librarysta...
Tokoi voi avata Oman Tietokoneen ja vetää tiedostot sieltä. Hyvä, että edes se onnistuu.
Kolmanneksi: Kun sen ainoan kerran yritin media playerillä polttaa, niin se rupesi "converting" jokaista kappaletta, ja tasoa puol minsaa per kappale. Keskeytin siihen koko homman enkä koommin ole kyseistä ohjelmaa polttamiseen käyttänyt. mää vaan kirjoitti:
kyllä mä tiedän mitä se tarkottaa, mutta en suostu uskomaan. kyllä se ne loput levyt ihan oikein poltti. tämänpäivänenkin toinen yritys onnistu mainiosti, vaikka poltin sen jollekin ihan halpislevylle...
Kun nerossa polttaa Audio CD:n, niin eikö se viimeistele sen itsestään?
Tuosta media playerista vielä sen verran, että olen kyllä silläkin kokeillu polttaa. En pidä siitä yhtään. ensinnäkään en löydä ominaisuutta, jolla biisien väliin jäävät tauot voisi poistaa, mikä on aika tärkeä juttu, kun polttaa konemusa-miksauksia. Kappaleiden pitää tulla putkeen...
Toiseksi käyttöliittymä on äärimmäisen monimutkainen. Missään ei ole browse-ominaisuutta, vaan kaikki tiedostot pitää etsiä jostain h-vetin librarysta...
Tokoi voi avata Oman Tietokoneen ja vetää tiedostot sieltä. Hyvä, että edes se onnistuu.
Kolmanneksi: Kun sen ainoan kerran yritin media playerillä polttaa, niin se rupesi "converting" jokaista kappaletta, ja tasoa puol minsaa per kappale. Keskeytin siihen koko homman enkä koommin ole kyseistä ohjelmaa polttamiseen käyttänyt.Nero viimeistelee levyn jos siellä burn valikossa välilehdellä on ruksi kohdassa finalize.En tiedä viimeisteleekö automaattisesti muuten.Tarkistin juuri kun vähälle jääneet poltot viimeaikoina.
Ja vielä vähemmälle musa cd:n polttaminen.Itsekään en mediaplayeria polttoon käytä.
Tiedä miten sitten Alcohol 120% kävisikö se miten tuohon hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046