edes lottovoiton oikein toivomalla. Piristäishän sekin mukavasti arkea.
Voiskos sitä saada
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja mieti, täällä sitä puhutaan että jokin suhde on mahdoton ja läpäläpä. Kun oikeastikin mahdottomia asioita on:) Ottaisitko lottovoitto vai hänet mieluummin?
- Anonyymi
Aika hauska kysyin itse samaa... Aloin vastaamaan. Homma keskeytyi ja viimeistelin viestin vasta vähän myöhemmin. Sama ajatus samaan aikaan ;-)
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että se lottovoitto on jo itselle vähemmän mahdottomampi. :D Jos siitä tulisi elämäni suhde ja se kestäisi, niin valinta voisi olla aika helppokin.
- Anonyymi
Entä jos et tietäisi, tulisiko siitä loppuelämän suhde. Riski olisi otettava.. Miten silloin toimisit?
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos et tietäisi, tulisiko siitä loppuelämän suhde. Riski olisi otettava.. Miten silloin toimisit?
Äh, vastaan itselleni. Ei ketään voi "voittaa", edes riskillä. Hullujen haaveiden havinaa vain:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että se lottovoitto on jo itselle vähemmän mahdottomampi. :D Jos siitä tulisi elämäni suhde ja se kestäisi, niin valinta voisi olla aika helppokin.
Mutta oikeasti ei mitään valintatilannetta ole. On vain hän. Rahaa sen verran, että pärjää kun ei mahdottomia haikaile. Mutta on tunnetta ja luottamusta siihen, että elämässä voi käydä hyvin. Ainoa oikea tapa ajatella tässä tilanteessa. Siis omassa tilanteessani.
- Anonyymi
Hyvä parisuhde, jossa on molemmin puolista rakkautta, arvostusta, hellyyttä, vetovoimaa, läsnäoloa, läheisyyttä ja arjen asioiden jakamista on lottovoitto. Tosin sen osuminen kohdalle ei ole pelkästään arpapeliä, myös omalla aktiivisuudella ja aloitteellisuudella on merkitystä.
Itse tiedän kumman lottovoiton ottaisin, jos saisin valita hänet rakkaussuhteeseen tai vaikka 6 miljoonaa. AP, kumpi lähtisi mukaan?- Anonyymi
Ai sinulla vai? En minä sitä voi tietää.
- Anonyymi
Saisi Laura kylpeä rahassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277