Olen 12 ja haluaisin taskurahaa. En siis kotitöistä saa rahaa ja sukulaisilta saan vaan siivoushommia ja niistä en pidä.
Eli juuri joku koirien ulkoiluttaminen tai tälläinen olisi kiva. Kysyn nyt vain vaihtoehtoja. Ja itsekin olen miettinyt tätä kaupan ilmoitustaululle laittamista mutta teidän mielipiteet.
Miten 12v voisi tienata taskurahaa.
6
1927
Vastaukset
- Anonyymi
Voit mennä jakelemaan mainoksia. Paska palkka mut eiköhän 12-vuotiaalle 100€/kk ole ihan ok.
- Anonyymi
Mutta saako näin nuori jakaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta saako näin nuori jakaa?
Laillisesti ei.
Ne siivoushommat ovat kuitenkin enemmän, kuin monella muulla työtä haluavalla lapsella tai nuorella on tarjolla. Suosittelen arvostamaan niitä, koska jos alat näyttää nirppanokalta, niin jatkossa ei välttämättä anneta niitä parempiakaan hommia. Jos sinulle maksetaan siitä, niin on toissijaista, että pidätkö siitä.
Pullojen kerääminen on yksi mahdollinen tapa pikkurahojen tienaamiseen.
Pyydä naapureilta esim talvella kolaushommia.
- Anonyymi
Moi!
Olen kohta 12v ja suosittelen myymään vanhaa tavaraa, ja pitämään esim kepparikisat:D- Anonyymi
Muuten hyvä työ, mutta, Asun pikkukaupungissa jossa ei kulje paljon ketään:( Ja vielä siinä osassa jossa on eniten autiotaloja, tyhjää tilaa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804