onko kellään omakohtaisia kokemuksia satamassa sijaitsevasta sadamarket kauppakeskuksesta? kannattaako tuonne ylipäätään mennä vai kannattaako suunnistaa ihan suosilla keskustan alueelle?
sadamarket
7
3435
Vastaukset
on monipuolinen ostari. mutta riippuu paljon siitä mitä etsit,normaalit alkoholit yms. tuotteet ja piraattikrääsän löydät sieltä. mutta jos tarvit jotain muuta niin sitten ei kannata poiketa.
- J_K
Sadassa myynnissä lähinnä puolalaista yms. ns. halpavaatetta, tosin hinnat eivät ole halpoja. Piraattilevyjä, hinta -20 prossaa aidon hinnasta Suomessa. Viinaa ja olutta, tosin lähellä cittarissa parempi valikoima.
Kannattaa suunnata keskustaan, tosin huomioitavaa, ettei mitään aitoja merkkituotteita saa juurikaan Suomea halvemmalla, osa jopa kalliimpaa...- markku-erik
Me haemme tavarat liettuasta eikä puolasta.Moni muu myös ja sadama marketissa myymme.Kauppa käy,kauppa käy.
- Käyn usein
Vältä ja kierrä.
- mari
Sadamarketissa monien tavaroiden hinnat kalliimpia,kuin muualla.Samaa krääsää kuin toreillakin,mutta hinnat kovempia.Kyllähän siellä katsomassa kannattaa käydä,jos on aikaa satamassa.
- Pera
Ensinnäkin meitä on moneen ja jos minulta kysytään, niin mitään en ostaisi "sadasta" mitään.
Olen monta kertaa käynyt Tallinnassa ja kaikki tarvittavani olen ostanut muualta kuin sadamarketista. Tavaraahan siellä sadassa on laidasta laitaan, mutta huomattavasti halvemmalla saat, jos sinulla on aikaa käydä kauempana satamasta.
Jos kuitenkin aikasi on rajoitettu, niin mene ennemmin entiseen Citymarkettiin, eli Rimiin, joka on aivan sataman läheisyydessä
Siellä on paljon halvempaa ja saat katsoa tavaroita aivan rauhassa. - hyvääkin
Jos satut olemaan kutojaihmisiä, niin yläkerrassa on ainoa kauppa, mistä saa värillistä pellavalankaa. Vai tietääkö joku jon kun muun paikan? Ihan kaikki ei kyllä ole pellavaa jota siksi väitetään. Hajusta jo tunnistaa.
Muuten kammoan koko rakennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154