Kirjoittelen tänne taas ensimmäistä kertaa!

Anonyymi

Olen tällä palstalla tosiaan aivan upouusi kirjoittaja.
Muistan hyvin, kuinka viimekin ker....öh...viimeistä kertaa päätin olla tulematta ja menemättä.
Olen sanomattoman utelias palstalaisten keskinäisistä voimasuhteista ja salaperäisestä kerhotoiminnasta.

Kertokaa heti kaikki likaiset yksityiskohdat ja vitutuksen kohteet!
Hopi!Hopi!
Aika rientää vinhaa vauhtia, maailmanloppu on lähellä ja talvi tekee taas tuloaan.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä 60 plus palstalla on noin kolme
      vakinikkiä, jotka iän puolesta tähän
      ikäryhmään kuuluvat.

Siitä yhdestä päästään jouluna eroon.

Toinen ei ole viimeaikoina kirjoitellut putkeen.
      Minä olen se kolmas, rauhaarakastava, sosiaalinen tyyppi.

Sitten on näytä yli-ikäisiä, jotka pomppivat siellä sun täällä.
      Kun on pakko päteä vanhoilla päivillään.
      Kehua retostelevat mailla ja matkoillaan ja kakaroilaan.

On myös nuorempia, jotka kuuluisivat 50 plus, mutta täällä on vissiin parempi vastaanotto heidän tekeleilleen.

Ja lukematon määrä nikkinsä jättäneitä, puskiin sukeltaina.

Ovat niin olevinaan helvetin piilossa.
      sekalaista seurakuntaa ja assalle jää vielä puolet.

• Tarkoitat varmaan minua yhtenä ikäni puolesta tänne kuuluvana, sillä olenhan ollut yli kuuskymppinen jo toistakymmentä vuotta.

• Oonkohan mä yli- vai ali-ikäinen? :D

• Anonyymi

On täysin luvallista kirjoittaa nimimerkittömänä anonyyminä, siitä on leskenkään turha räksyttää.

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta kirjoittajat lainkaan, asiat ja kirjoitukset kyllä. Huumori ja tyyli. En tunnista ainuttakaan kirjoittajaa kun en sillä mielellä edes lue. Pääasiassa hyviä juttuja, joihin on mukava ottaa kantaa. Joskus teen myös itse aloituksen, mutta nyt ei vähään aikaan ole mitään ilmoille loiskahtanut.

• Anonyymi

Hyvä leski, omaperäinen aloitus.

• Ano
        Aloitus ei ole minun käsialaani.

Veikkaan erästä, joka on vieraileva yli-ikäinen.

• Anonyymi

Korppikotkan alla on savimöykky ukko
        siellä se poti ja siellä se veti ja korpilla pehmoinen olo.

• Aivan upouusi minäkin,
      kovin vanhana en kehtaa edes kommentoida.
      Voimasuhteet ovat hieman hakusessa
      ja salaperäisessä salakerhossa on viime aikoina käsitelty
      vain puhelinpylvään henkistä elämää
      sekä borneolaisen passipoliisin parempaa huuhaata.

• Anonyymi

Mutta Maissia viljelet. Uskon että satoisaa.

• Anonyymi

Tervehdys sinulle upouusi kirjoittaja täältä Savosta!

Minä olen ollut täällä lähes 5 vuotta, mutten kykene tyydyttämään uteliaisuuttasi.

Salaisista kerhoista minulla ei ole ollut harmainta havaintoakaan enää vuosiin. Ne hajosivat pirstaleiksi, kun johtaja hävisi teille tietämättömille.

Palstalaisten voimasuhteista saat itse ottaa selvää, koska jäävään itseni asiassa.

Maailmanloppu tulee sitten, kun on tullakseen ja talvi tulee vasta syksyn jälkeen.
      Nyt syyssade on tuonut kaivattua vettä ja sade jatkuu edelleen.
      Kiva kuunnella sadepisaroiden ropinaa, kun itse saa olla sisätiloissa.

Pysyttele kuulolla, niin sinulle avautuvat kaikki palstan salat!

kylmätotuus

• Anonyymi

Olettaisin aloittajan tietämättömyyttään joutuneen tälle palstalle. Tämä ei kyllä varsinaisesti ole jehovantodistajien palsta, joten hänen kannattaisi ottaa yhteyttä:jw.org-palstalle.

• Anonyymi

Mielestäni on mukavampaa käydä keskusteluja, jos kirjoittajat käyttäisivät nimimerkkejä, joko yhtä ja samaa aina tai vaikka vaihdellen nimimerkkiä aina keskustelusta toiseen siirtyessään.

Jos käsitellään kiinnostavaa keskustelunaihetta, keskustelua voisi edistää tieto, millaiset mielipiteet ja näkemykset kuuluvat kullekin osanottajille. Mielenkiintoisia väittelyjäkin voisi käynnistyä ja palstalaiset voisivat ryhtyä osallistumaan innokkaasti ja asiallisesti sellaiseen, vaikka ajatukset muuttuisivat kiihkeämmiksi.

O-Orvokki

• Anonyymi

Nimimerkki mahdollisuus vietiin anonyymin tullessa voimaan.
        Menetin sen tuhannen nimimerkkiä koska koska nimimerkkini koostuivat kunkin ketjun aiheista ja vastauksistani.
        Esimerkiksi tässä ketjussa olisin käyttänyt vaikkapa "vanhakin-on-uusi" nimmaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe