joka kerrot iltapäivälehdessä. Kyllä vaikea arvata kuka siivooja jättää työnsä ja ostaa uuden toyota yariksen. Hmmmmmmmmmmmm. Kukakohan "riitta" mahtaa ollakaan kyseessä Heh heh
Onnea "Riitta"
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Voittaa miljoonia lotossa ja ostaa tojota jariksen :D Liekkö ihan uutena ruahtinna ostoo?
- Anonyymi
mää lähden volovo markkinoile hai !
- Anonyymi
Ja minä skodan..hai hai.
- Anonyymi
Tojota on edullinen käytettynäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojota on edullinen käytettynäkin.
Ei kyllä ole, tojotien hintapyynnöt on käytettynä korkeampia kuin muiden merkkien.
- Anonyymi
Suattaahan "Riitan" jutussa tokkiisa ollakkii muutainj tietosuojaaskällijä.
Työ olj "siivooja".
Oekeesti aoutoe on suattana olla FauWaagenin Polonenj ja se lie vaehtunna vaekkapa Tiquanniinj. Taekka Golffiinj.
Nuimminäaenaenj suoljtasin .dis.inhvormaattija tuommoesessa voettopottijamassa.
Savommurteenj lisäksj.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667