Niin otsikon kysymys ja lisäksi missä?
Itse en ole mutta mustassa uima-asussa olen ollessamme samassa saunassa ;)
Oletko nähnyt ihastustasi alastomana
17
139
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nähnyt. Oletko sinä?
- Anonyymi
Emme elä 80-luvulla, yritä pysyä mukana.
- Anonyymi
Oon mä, aika monessakin paikkaa! Mun sängyssä ja suihkussa nyt kaksi mainitakseni
- Anonyymi
Kuvaile miltä näyttää alastomana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile miltä näyttää alastomana?
Mieheltä
- Anonyymi
olen.
sängyssä, suihkussa, kylpyammeessa, hotellihuoneessa, puhelimessa, kotona...- Anonyymi
Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa?
สิ- kirjaimella :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
สิ- kirjaimella :)
Si? Ei osunut siten minuun. S olisi osunut.
- Anonyymi
Oi voi, minutko näit saunassa?
- Anonyymi
Riippuu millä kirjaimella nimesi alkaa ;) ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu millä kirjaimella nimesi alkaa ;) ?
Millä sinun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä sinun?
Ensimmäisellä
- Anonyymi
No tottahan toki, ei kai sitä seksiä vaatteet päälläkään harrasteta ;) parissa, tai oikeastaan kolmessa paikassa nähnyt hänet nakuna.
- Anonyymi
Vasta villeissä kuvitelmissani
Olen tosiaan nähnyt ihastukseni alasti. Oltiin mökillä. Hänen vanhempien kanssa. Hän itse ei tiedä ihastuksestani. Voisin sen nyt hänelle kertoa, mutta hän ei tunnu haluavan kohdata enää.
- Anonyymi
Sehän olisi kauheaa nähdä ihastus alastomana. Rikkoisi kaiken 🙄️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144