Siis miten kaikki muut tytöt tekee korkeen ponnarin niin että siitä tulee silee, ei yhtäkään hiirenkorvaa (möykkyä) tai mitään, kaunis ja täydellinen vaikka ilman harjaa? En vaan tajua. Ite en saa kivaa ponnaria edes märällä harjalla ilman että joko tulee hirveet möykyt ja näytän rasvapallolta tai niin kiree ponnari et tulee kauhee hedari (niinkin on käyny). Oonko ainut joka/jonka hiukset ei vaan pysty siihen? Vai pitääkö mun käyttää jotain hiuslakkaa tai vaan pitää mun hiuksia hirveellä hiirenkorvaponnarilla kunnes ne jotenki tottuu siihen ja menee suoraan päänmyötäsesti? Mulla ei oo ees kiharat hiukset vaan semmone ohut rotanhäntä. Ehkä teen tästä liian ison numeron, mut mun hiukset tylsistyttää mua ja haluisin pitää jotain kivoja korkeita nutturoita ja ponnareita mut en vaan onnistu :D Kohtalontovereita?
Korkeen ponnarin salat?
Anonyymi
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696