Sitä ei saisi olla, aina ovat jotkut kateelliset tekemässä kohuja kauneudesta.
Miksi täysi-ikäiset naiset eivät saisi tanssia yleisön edessä vaikka noissa uimapuvuissa. Minun mielestäni näky on kaunis jota katsoo mielellään, entä teidän mielestänne?
https://www.championat.com/hockey/news-3851993-chirliding-v-kupalnikah-maskot-boksjor-i-zadumchivyj-foto-s-sochi--ska.html
AsianVierestä
Urheilun kauneus
35
<50
Vastaukset
Mulle on ihan sama, tanssivatko he uikkareissa vai yökkäreissä. Näen vain rivin naisia heilumassa. :)
Ei siis vaikuta muhun kuten suhun... :DVarmasti on kaunista katsottavaa. Itse katson kyllä mielelläni taitoa, ilmeni se millaisessa sussa tahansa. Mutta vaihteen vuoksi olisi mukava katsella komeita nuoria miehiä spiidoissa heilumassa samaan tapaan. Alkaisin heti käymään paikoissa, jossa sellaista voi nähdä.
- Anonyymi
Onneksi kukaan ei valittanut koripalloilusta, se on kovaa katsottavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ReOX0CniUfo
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kukaan ei valittanut koripalloilusta, se on kovaa katsottavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ReOX0CniUfo
AsianVierestäMissä tuossa se koripallo oli?
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Missä tuossa se koripallo oli?
Eikös se vilahtanut oikeassa yläkulmassa jossain vaiheessa esitystä?
No onhan tuo aika seksuaalisesti latautunutta koripalloa ja sillä saa yleisöä. Palstan kaikki "miksi en saa" miehet ovat kuolaamassa eturivissä ja miettivät saisiko kolmosen upotettua korisukkaan.
Eikös se vilahtanut oikeassa yläkulmassa jossain vaiheessa esitystä?
No onhan tuo aika seksuaalisesti latautunutta koripalloa ja sillä saa yleisöä. Palstan kaikki "miksi en saa" miehet ovat kuolaamassa eturivissä ja miettivät saisiko kolmosen upotettua korisukkaan.
AsianVierestäItseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.
- Anonyymi
Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.
Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.
Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.
Pitäähän sitä jollain saada mies katsojia.
😁valtakunta kirjoitti:
Pitäähän sitä jollain saada mies katsojia.
😁Ja karkoittaa naiskatsojat....
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.
Juuri niin, nuoria miehiä spiidoissa taivuttelemaan itseään erilaisiin asentoihin. Ja itse henk.kohtaisesti vaadin....Ei sheivausta!!
- Anonyymi
Juuri niin, nuoria miehiä spiidoissa taivuttelemaan itseään erilaisiin asentoihin. Ja itse henk.kohtaisesti vaadin....Ei sheivausta!!
No niin, nyt se taas nähtiin miten kriittisiä naiset ovat jos jotain pientä kivaa miehille on tarjolla:)
No niin, nyt se taas nähtiin miten kriittisiä naiset ovat jos jotain pientä kivaa miehille on tarjolla:)
AsianVierestäNo hemmetti...miksi aina vain miehille jotain pientä kivaa, kyllä meille naisillekin jokin pieni kiva kelpaisi. Ärsyttävää, että aina vain miehille, mikä tekee miehistä sellaisia, että heille annetaan ja naisille ei...minä vaan kysyn....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
". Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan."
Ei niitä huiskutyttöjään enää taida olla. - Anonyymi
No hemmetti...miksi aina vain miehille jotain pientä kivaa, kyllä meille naisillekin jokin pieni kiva kelpaisi. Ärsyttävää, että aina vain miehille, mikä tekee miehistä sellaisia, että heille annetaan ja naisille ei...minä vaan kysyn....
No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)
AsianVierestäJospa aloittaja tarkoitti niitä pikku-bikineissä esiintyviä venäläisiä jääkiekko-cheerleadereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa aloittaja tarkoitti niitä pikku-bikineissä esiintyviä venäläisiä jääkiekko-cheerleadereita.
Juu, me miehet maksamme ne vai luuletko niiden hyppivän ja viihtyvän ihan ilmaiseksi?
AsianVierestäTarkoitatko, että naiset eivät maksa lippua peliin?
- Anonyymi
Tarkoitatko, että naiset eivät maksa lippua peliin?
Maksavat mutta Suomessa ja maailmalla on onneksi olemassa demokratia jossa se suurin yleisö päättää mitä haluaa katsoa. Naiset voisivat mennä naisten lätkämatseihin ja järjestää sinne jumalattoman ison molon omaavia vatsalihakset näkyvillä pomppivia miesapinoita ihan naisten iloksi...miksi eivät niin tee. Urheilu on miehistä mutta naiset voisivat muuttaa kulttuuria tekemällä naisten peleistä samanlaisia pläjäyksiä mitä miehet ovat tehneet itselleen...mutta naiset vain vittu valittavat. Samahan on kotona..saat hyvistä suorituksista pisteitä ja niitä voi olla satoja suorituksia joista saa plus pisteitä...plops plops plops mistä niitä sataa kovalla työllä ja sitten kun teet yhden virheen ne kaikki pisteet poistuvat...mitä vittua! Paska bonusjärjestelmä!!!
Maksavat mutta Suomessa ja maailmalla on onneksi olemassa demokratia jossa se suurin yleisö päättää mitä haluaa katsoa. Naiset voisivat mennä naisten lätkämatseihin ja järjestää sinne jumalattoman ison molon omaavia vatsalihakset näkyvillä pomppivia miesapinoita ihan naisten iloksi...miksi eivät niin tee. Urheilu on miehistä mutta naiset voisivat muuttaa kulttuuria tekemällä naisten peleistä samanlaisia pläjäyksiä mitä miehet ovat tehneet itselleen...mutta naiset vain vittu valittavat. Samahan on kotona..saat hyvistä suorituksista pisteitä ja niitä voi olla satoja suorituksia joista saa plus pisteitä...plops plops plops mistä niitä sataa kovalla työllä ja sitten kun teet yhden virheen ne kaikki pisteet poistuvat...mitä vittua! Paska bonusjärjestelmä!!!
AsianVierestäSitä ollaan pikkuisen seksistisiä?
Apinoitako ne naisetkin ovat, joita mielelläsi katselet?- Anonyymi
Sitä ollaan pikkuisen seksistisiä?
Apinoitako ne naisetkin ovat, joita mielelläsi katselet?Hmm...urheilussa on paljo samaa mitä eläintarhassa tai gladiaattoriareenoissa mutta jos et ymmärrä voisin antaa kotikäyntejä oppimisessa:)
Hmm...urheilussa on paljo samaa mitä eläintarhassa tai gladiaattoriareenoissa mutta jos et ymmärrä voisin antaa kotikäyntejä oppimisessa:)
AsianVierestäVarmasti voisit. Tervetuloa.
- Anonyymi
Varmasti voisit. Tervetuloa.
Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...
AsianVierestäJoo...en ota jos ajan..joten ei voi mitään olen jo aikonut ottaa.
Viina vai nainen..no viina tietysti)
AsianVierestäAja ensin tänne, ota sitten se rohkaisuryyppy. Minun on paljon vaivattomampaa onkia kaikki salaisuutesi, kun olet "rohkaistunut"
Myös minä olen hullu....🤪Anonyymi kirjoitti:
Joo...en ota jos ajan..joten ei voi mitään olen jo aikonut ottaa.
Viina vai nainen..no viina tietysti)
AsianVierestäNiinpä tietysti....
- Anonyymi
Aja ensin tänne, ota sitten se rohkaisuryyppy. Minun on paljon vaivattomampaa onkia kaikki salaisuutesi, kun olet "rohkaistunut"
Myös minä olen hullu....🤪Hmm...myöhäistä. Taidan ottaa dösän.
Hmm...myöhäistä. Taidan ottaa dösän.
AsianVierestäPistä viesti kun olet alaovella, tulen avaamaan.
- Anonyymi
Pistä viesti kun olet alaovella, tulen avaamaan.
Saako laulaa parvekkeelle?
AsianVierestäSaat laulaa.Naapurit varmasti arvostavat sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäAjattelin jotain tällaista.
https://www.youtube.com/watch?v=9X_ViIPA-Gc
Ajattelin jotain tällaista.
AsianVierestäAla sitten tulla, ei siellä parvekkeella koko yötä voi kailottaa. Viritänkö kitarani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin jotain tällaista.
AsianVierestäTuli mieleeni että taidan olla ainoa mies joka pitää naisia seksikkäämpinä alusvaatteissaan mitä ilman niitä:)
On vielä edes jotain kuorittavaa...
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleeni että taidan olla ainoa mies joka pitää naisia seksikkäämpinä alusvaatteissaan mitä ilman niitä:)
On vielä edes jotain kuorittavaa...
AsianVierestäPelataanko ensin räsypokkaa, lopputulos on tietysti ihan sama. Kysymys olisi vain kumpi ensin.
Pelataanko ensin räsypokkaa, lopputulos on tietysti ihan sama. Kysymys olisi vain kumpi ensin.
AsianVierestäMenen kaivamaan pelikortit---->
- Anonyymi
Menen kaivamaan pelikortit---->
Hmm...(miettii ja kuvailee yön tulevia tapahtumia mielessään).
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339