Miten lasketaan vesiraja, jotta voin maalata pohjapraimerin, vai onko helpoin tapa laskea vene veteen ja merkata uintiasennon mukaan se kylkeen.
vesirajan maalaaminen
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Se on oikeastaan ainoa tapa. Ei sitä pysty millään konstilla laskemaan; valmistajalta voi saada jotkin speksit, mutta nekin voivat mennä pieleen alkuperäisestä poikkeavien varusteiden tms. painonjakaumaa muuttavan vuoksi.
- Anonyymi
muista tsekata että muija ei löhöä/lihoa toisella puolella paattia kun merkkailet..
- Anonyymi
älä maalaa muijan vesirajaa
Jos joku tunnettu merkki niin kurkkaa myynti-ilmoituksia ja muita kuvia niin näet missä kelluu
- Anonyymi
Onko muita niksipirkkavinkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos veneesi on vielä likainen, niin tutki sitä likaraitaa. Siitä voit päätellä mikä se vesiraja voisi olla.
Anonyymi kirjoitti:
No, niksipirkkaa tai ei niin noin sain omaani katottua rajan. Saa toki olla tuota pirkkaniksiä käyttämättäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791