Joten sitä pitää avioliitossa harrastaa eikä pihtaaminen tule kyseeseeen. Jos ei halua seksiä niin kumppanille kuuluisi rahallinen korvaus menetetystä läheisyydestä. Kannattaa selvittää ennen yhteen muuttoa ja avioliittoa ottaako kumppanisi huomioon sinut seksissä ja tykkääkö seksistä niin sitten ei tule riitoja vaan seksiä pitää harrastaa kun tekee mieli.
Seksi kuuluu avioliittoon
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
sormuksen päivä määrä on kuulenma parasta ennen,
- Anonyymi
Jos naiset ei pihtaisi niin ei ketään yrittäisi väkisin saada.
- Anonyymi
Miksi pitää hinkata toisiaan.Seksi on lapsen tekoa varten, muuten voi olla ilman.
- Anonyymi
Jaa, olenkin jo odottanut milloin vatsani alkaisi kasvamaan.
AsianVierestä - Anonyymi
Ihminen on kummallinen hinkkaaja.
- Anonyymi
Lapset on tehty jo.
- Anonyymi
noikin se on mutta entäs se nautinto?
Kyllä seksi on olennainen osa parisuhteessa ja varsinkin avioliitossa
Ei se noin helppoa ole.
Juuri niin, seksiä pitää harrastaa silloin kun tekee mieli. Ongelmahan on käsillä silloin, kun mieli tekee eri tahdissa, mutta silloinkin se, jonka tekee mieli, voi harrastaa sooloseksiä.
- Anonyymi
Palstan naiset ainakin pihtaa, ei ihme että olette sinkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440