Sitran hallintoneuvostossa olevat Persu-ukot äänestivät yhdessä vihreiden ja vasureiden kanssa Sitran johtoon vihervasemmistolaista professoria. Ei saatana, piiiitkä miinus persuille!
Sen sijaan kepulla ja jopa sdp:llä oli järkeä äänestää oikeistolaista ehdokasta, joka sitten myös voittikin äänestyksen. Tämä takaa sen, ettei Sitran rahoja tuhlata kaiken maailman puunhalauiluihin. Myös siitäkään ei ole kahta sanaa, kummalla ehdokkaalla on enemmän meriittejä.
Tahra persuille!
Persut samassa kelkassa vihreiden ja vasurien kanssa!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lue aiheen Maailman menoa keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.
Tässä perusteet ja näillä mennään kunnes loppuu!? Kyllä vihreät ja vassarit voivat joskus olla oikeassakin!
Kepulit ja demarit kannattivat Käteistä. Siis demaritkin!!!- Anonyymi
Mahtaa Sekoomuksessa olla vitutuskäyrä aika korkeella kun persut ei lähtenyt Sekoomuksen tukipylvääksi kuten olettivat.
- Anonyymi
Persuillehan tässä se musta pekka jäi käteen kun oma ehdokas HÄVISI ja nyt ne sitten kaveeraa vihreiden ja vasureiden kanssa, jotka nekin VIHAA persuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351