ÄÄliöpeppulit eli P$ vallanut tämänkin palstan. Asialliset viestit naisen kuolemasta poistetaan, mutta haukkumaviestit jätetään.
HYI Saa****!!!! HÄVETKÄÄ!
Olette hitaita
6
<50
Vastaukset
Sinun kommenttisi poistettiin, koska siinä oli yhteystietoja, luulisin, niitähän ei sääntöjen mukaan saa laittaa.
Ja nyt sinä itse käyttäydyt epäasiallisesti. Ymmärrän kyllä, että pinna voi palaa, kuitenkin osoitat sitä nyt aika kurjalla tavalla.
Otan osaa suruusi.En tiedä mitä on tapahtunut ?
- Anonyymi
Ei ole tapahtuhtunut kuin joku värien muutos kai..... kammottavia asioita mitä kuulin isoilta firmoilta kuten IBM. AMD. --- Intel...
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapahtuhtunut kuin joku värien muutos kai..... kammottavia asioita mitä kuulin isoilta firmoilta kuten IBM. AMD. --- Intel...
Sinä se todellisuudessa puhut asian vierestä.
Mitäs kammottavia asioita kuulit isoilta firmoilta?
- Anonyymi
Siis joku on delannut ja yhdellä sankarilla vaan pyörii persut mielessä, vaikka itsekin näyttää persun stereotypialta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398