Hyvää huomenta. olen huomannut, että syystäkin sinkkuja on täällä. Joka tapauksessa haluan jakaa heillekkin tällaisen ohjeen sonaatin muodossa.
Olkaa hyvä: https://www.youtube.com/watch?v=gZu0wvXL_3o&feature=youtu.be
HUOM! HUOM! HUOM! HUOM!
kyseinen veisu saattaa järkyttää ala-astelaisia sekä sinkkupalstan loooooooooooooooooosereita.
Muille paitsi palstalaisille
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keitä muita kuin palstalaisia ajattelit palstalla käyvän huomeniasi lukemassa?
Hyvää huomenta.
Asiallinen käytös hiukan hukassa?
Haluatko hiukan kertoa miksi kiukuttelet kuin pieni lapsi? Näytät kuvan perusteella olevan kuitenkin aikamies.- Anonyymi
Juu, kaskenpolttajalla eivät ole aivan kaikki kasket hallussa, muuten hauskaa ja mukavaa keskustelua on ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kaskenpolttajalla eivät ole aivan kaikki kasket hallussa, muuten hauskaa ja mukavaa keskustelua on ollut.
Olet harvinaisen oikeassa, minulla ei ole kaikki kasket hallussa. Joskus toivon, että olisi...
Minusta tuntuu olet tilanteessa että hällä
väliä eikä se haittaa pitäisi olla se ihminen joka pitää sylkyssä eikä päästä pois muuta kuin olet rauhoittunut. Ilmaa huitominen ei auta asiaa . Olet tärkeä muista se vaikka et kokisi asiaa niin. Jokainen meistä joutuu halkomaan ilmaa kun menetetään.
Olisi joku joka pitäisi kiinni ja veisi nautintojen syvyyksiin.nautintoihin."olen huomannut, että syystäkin sinkkuja on täällä"
No johan pomppas! Ei pitäisi noin karkeasti yleistää.
Tuo otsikko. Miten niin muka muille kuin palstalaisille? Määrittele ne muut, kuin palstalaiset, jotka voisivat osallistua täähän ketjuun. En ymm...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408