Itse olen kohta puolessa välissä kuuttakymmentä,ja minut on leikattu parivuotiaana ihan lääketiet./terveyssyistä,
mutta olen ajatellut,onkohan paljonkin samoin (tai muunlaisin) perustein leikattuja minua vanhempia, 60/70/80 vuotiaita miehiä olemassa? Olisi kiva kuulla,myös sen vaikutuksesta kasvamiseen ym.
Toki jos Helsingistä löytyisi tällainen vanhempi leikattu (miel. sinkku/leski) mies,miksei myös tavata? ja vertailla leikattuja ; ) t.ukm 50
Ympärileikkauksen yleisyys männäaikoina
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mikähän noissa ikäjakauma, ja kuinka yleistä tuo leikkaaminen on ollut aikaisemmin?
- Anonyymi
Olen samanikäinen mies. Hakeuduin ympärileikkaukseen opiskeluaikana parikymppisenä, koska esinahkani oli mielestäni liian pitkä. Syy oli siis enemmän esteettinen kuin lääketieteellinen, mutta sain lähetteen sairaalaan. En ole katunut, elämäni paras päätös.
- Anonyymi
Ei taida sitten löytyä vanhempia (Hesalaisia)
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaanPaljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!
Taitaa palstalla olla vaan esari-Esoja😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaanItä helsinki
Itse olen 48-vuotias.. leikattu noin 2-vuotiaana ja olen tyytyväinen kaluuni ja voisin vaikka vertailla......
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917