Uskova ja nahkahousut

Anonyymi

Hei!

Sain synttärilahjaksi uudet mustat nahkahousut ja kysyn, voiko uskossa oleva pitää sellaisia yllään? Saako seurakuntaan tulla nahkahousuissa? Kiitos paljon kaikille vastanneille ja Taivaan Isän siunausta!

24

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rohkeathan ne on mutta jos et napapaitaa niiden kanssa laita,ok ja jos ei tarkoituksesi ole viekoitella.

• Anonyymi

Mitä rohkeaa peittävissä housuissa on? Vesirajaan ulottuva hame tai legginssit lyhyen puseron kanssa ovat paljon säädyttömämpiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rohkeaa peittävissä housuissa on? Vesirajaan ulottuva hame tai legginssit lyhyen puseron kanssa ovat paljon säädyttömämpiä.

Kyllä minusta,tiukat nahkahousut on seksikkäät.En sanonut säädyttömät,mutta kyllä olen nähnyt yhdellä muodokkaalla afrikkalaisella naisella tiukat nahkahousut lyhyen puseron kanssa,oli sexy.Yksi mies ei saanut silmiään irti,oli kuin huumattu kun tämä nainen tanssahteli kokouksessa.

• Kun et kenties nahpaitaa!

• Anonyymi

Kannattaisi varmaan kysyä seurakuntaasi johtavilta. Etteivät, jos eivät tykkää, sinua julkisesti seurakuntasi edessa ojentaisi / nuhtelisi.

• Anonyymi

Miksei voisi? Olen monesti ollut eri seurakuntien tilaisuuksissa nahkahousuissa. Ei ole kukaan tullut sanomaan, että ei noin saa pukeutua. Sitä paitsi sydämen uskolla pelastutaan ja suun tunnustuksella tullaan vanhurskaaksi. Housut saa olla mitkä vaan.

• Anonyymi

Aloittajan sukupuoli jäi hieman epäselväksi, mutta jos hän on mies ja hänellä on vaikkapa tirolilaiset polvipituiset nahkahousut, niin kyllä niilläkin pelastuu ja tulee täysin vanhurskaaksi. Terv. Vanhempi esirukoilija.

• Anonyymi

Entä jos on mies ja nahkahousut ei olekaan tirolilaiset polvihousut vaan ihan pitkät ja suorat? Meinasin vaan, että monesti olen nahkahousuissa ollut seurakunnan tilaisuuksissa. No, ei niistä kukaan ole mitään sanonut.

• Anonyymi

Moottoripyöräilyssä nahahousut ovat ehdottomat. Ja pierukin vasta pääsee ulos, kun raottaa vyötäröä. Eli nahkahousut ovat normaali turva- kun ja jos kaatuu.

• Anonyymi

Eihän tuossa ole mitään pahaa. Toisaalta mietin että koska kysyt asiaa, niin vaivaako asia omaatuntoasi. Jos vaivaa, niin älä pidä nahkahousuja

Toisaalta tulee mieleen että olet niin lähellä Herraa, että haluat totuutta salatuimpaan saakka, siksi tuollainen kysely on hyvä merkki, vaikka se onkin merkki myös tietynlaisesta hengellisen kasvun vaiheesta.

Tilanteet ja olosuhteet vaihtelevat, joten on mahdotonta vastata kysymykseen yksiselitteisesti. Joskus voi olla järkevää olla käyttämättä nahkahousuja jos se loukkaa jotain toista heikompaa. Yksiselitteisesti ei nahkahousujen käyttö ole kielletty.

Tässä on esim nahkahousut jalassa esiintyvä uskova, eikä housuissa ole mitään tuomittavaa, ne sopivat luontevasti asukokonaisuuteen ja persoonallisuuteen:

https://youtu.be/r5YqjFO3heE

• Anonyymi

Minä sai lahjaksi humppahousut niillä on hyvä vedellä polokan tahtiin.

• Anonyymi

Siistit ja istuvat nahkahousut👌
        Kaksonen

• Anonyymi

5.Mooseksen kirja:
      22:5 Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.

• Anonyymi

Jeesus rakastaa nahkahousuisia viiksekkäitä miehiä verkkopaidoissaan.

• Anonyymi

Nahkahousut ovat jopa vanhempien esirukoilijoiden suosittelemia asusteita. Nimittäin täyteen ahtautuneessa rukoushuoneessa voi sitten vapaasti päästää huomaamattoman tuhnun nahkapöksyihinsä, jopa varren kanssa. Parempi vielä tietysti on, jos housujen puntit ovat siististi nahkasaappaitten varsien sisällä varmistamassa, ettei tule harmillisia sisäilmahaittoja. Hartaan rukoustilaisuuden jälkeen kotona sitten voi jo sitten vyötä helpottaa ja päästää isoimmat paineet ulos, mikäli saumat eivät ole jo ehtineet ratketa aikaisemmin mahdollisesti.

• Anonyymi

Just näin kuten edellä pastori puheessaan totesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin kuten edellä pastori puheessaan totesi

Löysät housuja ettei sulot näy

• Anonyymi

Uskovainen nainen tai mies voipi aivan vapaasti pukeutua just niinkuin haluaa. Ja jos seurakunnassa joku alkaa närkästyneenä tupista pukeutumisesta, niin eipä hätiä niin mitiä, sillä seurakunnassa on aina niitä arvostelijoita, jotka arvostelevat arvostelemisen vuoksi; siis eivät suinkaan aiheesta, vaan aiheetta ja kaikkea..

Niin että laita vaan nahkabyxat jalkaan ja saapastele seurakuntaan.

Isä Jumalahan teki Aatamille ja Eevalle asusteet nahasta ensin, ennenkuin ajoi heiät pois Edenin puutarhasta eli Paratiisista.

• Anonyymi

Ei kuitenkaan liian kireitä housuja
      Seokset löysät käy

Jeesus

• Anonyymi

Minulla on tuolla kaapissa ruskeat poron nahasta tehdyt nahkahousut. En vain ole ehtinyt niitä pitää seuroissa ollessa varsinkaan näin korona-aikaan, kun seurakuntien toiminnoissa oli rajoituksia.

Jos joku pitää nahkaan pukeutumista jotenkin provosoivana, niin sille arvostelijalle se on provokaatio, mutta suurimmalle osalle aivan säädyllistä.

• Anonyymi

Nuo on vain mielikuvia...nahkahousut on ok seurakunnassa ja muualla, jos se on mukava asuste sinusta.

LS

• Anonyymi

Niistä ei tuule läpi ja ovat vuorellisina lämpimät. Käytän metsästysasuna, sillä ne eivät tosiaankaan kahise. Vesisateeseen suojaksi sadeasu.

• Anonyymi

Minua ei ainakaan häiritse kokouksissa nahkahoususi. Kokous ei ole mikään muotinäytös.

• Anonyymi

Käy vaihtamassa nahkahoususi punaiseen väriin, se on lunastusveri joka sinut ympäröi, Jesaja 4 jae, profeetta veijosen siunaama jKr. 6000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      127
      3565
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1473
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe