On erityisen hämäävää. Olen joutunut senkin kohteeksi. Olen ihastunut itsensä erityisen vakavasti ottavaan nuoreen mieheen, ilmaisin kiinnostukseni kirjeellä 7 kk jossittelun jälkeen, hän ei ollut kiinnostunut, mutta muka erittäin huolissaan minun mahdollisesta mielenterveydestä, sanoin pärjääväni, ei ole hänestä kiinni mielenterveyteni. Se sattuu. Tiedän miten narsistiselta tämä teksti vaikuttaa. Muotisana, narsismi joka pätee lähes jokaiseen mielenhäiriöön. Hän oli täydellinen, kuin jeesus. Tunsin näkeväni enkelin. Hetken koin, että olen tärkeä mutta olisin vieläkin tärkeämpi, jos olisin noin upean kanssa. OIkea tuntemani henkilö on kuitenkin sisältä tyhjä. Hän on pelkkä puhetta, ei tekoja. Hän on vegaani, extremisti, rastaletti, ympäristöaktivisti. Mutta, hän ei ole mukava kellekään. Hän ei katso edes muihin. hän puhuu jatkuvasti vain itsestään. Hän arvostelee muita, murjottaa puolet ajasta jostain käsittämättömästä syystä. Hän pukeutuu näyttävävästi. Hänen kampauksensa kääntää pään. Hän on täydellisimmän näköinen ihminen, komein mitä ikinä olen nähnyt, voisi olla elokuvatähti tai malli. Hän on pitkä. Luokassa hän on aina eniten äänessä, vaikka on ujo. Hän vaikuttaa ulospäin kaikin tavoin täydelliseltä ihmisenäkin. Mutta hänellä on tyhjä katse. Hänestä hehkuu kylmyys. Kaikki muut olen oppinut tuntemaan henkilökohtaisesti, aivan mahtavia ihmisiä, mutta en häntä. Kaikki muut ovat kohteliaita ja ystävällisiä minullekin. Hän vain pelkän ihastuskirjeeni tienoilta. En ole koskaan ollut näin pitkään rakastunut. Siitä on jo puolitoistavuotta. Elämäni on mennyt vain alamäkeä sen jälkeen. Olen masentunut, menettänyt ruokahaluni, en voi nukkua. Olen yrittänyt opetella luomaan aitoja kontakteja edes muihin, kun tämä ei huomaa edes olemassaoloa. Siitä on ollut edes jotain apua.
Ideologinen narsismi
Anonyymi
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647