Qatarairlinen kone kathmandusta dohaan saapuu 14,35 ja sieltä kone helsinkiin
lähtee 16.10.kerkeekö tässä ajassa hyvin vaihtamaan konetta.entä jos kone on vaikka 1/2 h myöhässä kuka korvaa vahingon vai voinko ottaa jkl.vakuutuksen sen varalle.
en ole vielä varannut matkaa ja voin tietysti ottaa seuraavan lennon dohasta,mutta se tulee vasta aamulla suomeen.
vaihto dohassa
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon pitäisi riittää hyvin. Lyhyeen vaihtoon vinkkejä esim täällä https://www.flyertalk.com/forum/qatar-airways-privilege-club/1806155-short-connections-doh-under-90-minutes.html
Jos myöhästyt jatkolennolta, ja lennot ovat samalla lipulla, lentoyhtiö on vastuussa uuden jatkolennon järjestämisestä. Jos ne ovat eri lipulla olet itse vastuussa. En tiedä auttaako vakuutus tuossa tapauksessa, saattaa olla. - Anonyymi
kone saapui n.30 min myöhässä dohaan,mutta kerkesin silti vielä hyvin koneeseen.
qatarair vaikutti ihan hyvältä.ei tarvinnut maksaa matkalaukusta ,syömisistä tai juomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667