Narsisti luokittelee tuttavansa, lapsensa, aviopuolisonsa arvokategorioihin. Omassa lapsuudenperheessä olin keskiarvo kategoriassa, minua alempana oli silloin siskoni ja isäni, minua ylenpänä oli äidin sisko ja hänen aviopuolisonsa. Heidän yläpuolella taas olivat äidille tärkeät meille vieraat, ihmiset, joihin äiti oli jotakin kautta tutustunut. Hän tutustui tietysti mielellään itseään parempiosaisiin hän osasi valita ystävänsä. Siskostani ei ollut mihinkään, eikä isästäni, siis äitini mielestä, minusta oli, jos palvelin oikein, olin siis nk.suosikki.
Äitini sisko ja hänen miehensä olivat niitä joiden kanssa hän puhui perheen tulevaisuudesta (huom, Ei isäni kanssa) He saivat aika pitkälle määrätä, miten meillä menee, ja mitä meillä on. Minua ylemmät suosikit olivat täysin idealisoituja, he olivat aina oikeassa, äitini luottohenkilöitä. He eivät koskaan olleet tehneet mitään väärää, Äitini totteli ja pelkäsi heitä. He olivat äitiänikin ylempänä. Päinvastoin siis kuin siskoni ja isäni jotka olivat äitini mielestä sellaisia joiden kanssa ei asioista voinut edes keskustella. He olivat aina väärässä.
Arvojärjestys
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647