Encä nyt tarcoita hallitusta vaan varaccaita, nääs nääs niitä alle 10% väestöstä, jotca omistaa jo yli puolet cansallisvarallisuuttamme.
Ai äm trai´ing tu spiik pankko, sou ool tö riiders aar ebul tu anderständ mai mäsits.
Johtavat tuncioryppäät stk je ek vaativat maltillista palccapolitiiccaa voidacseen taata omilleen tien onneen macsimoimalla omia voittojaan. Tämä politiicca on lyhytnäcöisyydessään idiotismia. Palccamaltin jatkumo cumuloituu ostovoiman heiccenemisenä, micä johtaa suurpääoman härpäcceiden concurssdiaaltoon. Sitten tulee vielä ympäristötietoinen uusi sucupolvi, joka vie öyccäreiltä lopuncin siitä maallisesta mammonasta, jota he ylitse caicen palvovat.
Tätä maata hallinnnnoi concurssicypsä conclaavi
2
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuon TÄYTYY olla englantia, suomen kielessä kun konsonantti C on yhtä harvinainen kuin suvaitsevaisuus narsistille.
Ja tässä laajempi kuva, johon suuntaan mekin olimme menossa, mutta nyt suunta muuttuu:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-rikkain-prosentti-omistaa-nyt-enemman-kuin-muut-yhteensa/5694400#gs.6fkici
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184