Greta on nyt hyvin, hyvin vihainen! Jollette kaikki lakkaa syömästä lihaa ja ajamasta autolla, Greta tulee ja ja on hyvin hyvin vihainen!
"Vihainen-Greta" pelottaa
107
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitten se kauhea Gretan toinen adventti, jolloin tämä vihastus tapahtuu. Gretalla on silloin mukanaan Soroksen antama shekki ja isin ja muiden puheenkirjoittajien kirjoittama hurja teksti, jonka hän tulee huutaen ja itkien lukemaan median kameroille. On siis aika tehdä parannus ja uskoa Ilmastovale, muuten Greta todella on hyvin hyvin vihainen.
Ja setämiesten kerhon Hiilisedät suuttuvat, jos heidän busineksensa menevät keturalleen kun teinityttö kertoo mitä tieteilijät ovat mieltä siitä, mitä niistä busineksista seuraa. Tämän takia setämieskerho muodostaa Hiilisetien lauluja laulavan kuoron, koska setämiehet tietävät, että he saavat ajella eläkevuotensa loppuun asti rauhassa maltilisin bensanhinnoin ja tuprutella savuja tuvan piipusta ilman, että joku ärsyttävä punavihreä femakko on säätämässä tiukennuksia säädöksiin. Setämiehet istuvatkin Hiilisedän polvella ja nauttivat, kun Hiilisedät taputtavat setiä pyllylle kiitokseksi.
- Anonyymi
Kuka tämän neidin toiminnan takana on - kuka rahoittaa matkan amerikkaan, sekä muualle paasaamaan. MITÄ hän ja hänen perheensä on tehnyt maapallon pelastamiseksi. Oikeita tekoja - paasaaminen toisille ei ole oikea tapa.
Suomi myös luulee pelastavansa maapallon kun täälä aletaan polkupyörällä kulkea.
Venäjälle rakennetaan puhdistamoa ja rahoitetaan sitä miljoonilla - helsingissä lasketaan puhdistamatonta jätevettä mereen, jossa VIHREÄT on valtapuolue - Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Ja setämiesten kerhon Hiilisedät suuttuvat, jos heidän busineksensa menevät keturalleen kun teinityttö kertoo mitä tieteilijät ovat mieltä siitä, mitä niistä busineksista seuraa. Tämän takia setämieskerho muodostaa Hiilisetien lauluja laulavan kuoron, koska setämiehet tietävät, että he saavat ajella eläkevuotensa loppuun asti rauhassa maltilisin bensanhinnoin ja tuprutella savuja tuvan piipusta ilman, että joku ärsyttävä punavihreä femakko on säätämässä tiukennuksia säädöksiin. Setämiehet istuvatkin Hiilisedän polvella ja nauttivat, kun Hiilisedät taputtavat setiä pyllylle kiitokseksi.
Gretalle pitää heti jonkun lahjoittaa punainen tupa ja perunamaa ja kaivo ja kantovesi.
Eihän tämä parku muuten lopu. On turha pelotella ihmisiä hullun lailla, kyllä tarpeelliset asiat tiedetään muutenkin ja ilman hysteriaa. Anonyymi kirjoitti:
Gretalle pitää heti jonkun lahjoittaa punainen tupa ja perunamaa ja kaivo ja kantovesi.
Eihän tämä parku muuten lopu. On turha pelotella ihmisiä hullun lailla, kyllä tarpeelliset asiat tiedetään muutenkin ja ilman hysteriaa.No miksi teikäläiset sitten tekevät hysteerian vallassa näitä Greta-ketjuja? Jos tuo ei osoita, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, niin mistä sitten on kyse? Ja muuten, miksi kukaan teikäläisistä ei KOSKAAN osaa kommentoida sitä asiaa, että on tunnettu fakta, että ne ns. hiilisedät ovat aivan tiedetysti maksaneet lobbauksesta, jolla yleisön mielipidettä ilmastonmuutosta koskien koetetaan hämmentää?
Oletteko te ihan oikeasti niin tyhmiä, ettette ymmärrä, että koko tämä "ilmastoskeptismi" on lähtenyt liikkeelle sitä, että tietyt alat menettävät fyrkkansa, jos heidän tuotteitaan ei osteta? Ettekö te tajua, että juuri siksi ilmastotoimia on viivytetty, vaikka ongelma on ollut tiedossa jo vuosikymmeniä, koska niin kansat kuin päättäjätkin on saatu pyörittelemään peukkuja tuon lobbauksen avulla? Tieteen asia on selvä, ja sitä Greta vain on koettanut tuoda esille, ja hyvin on tuonutkin. Ainakin olette älähtäneet.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tämä parku muuten lopu. On turha pelotella ihmisiä hullun lailla, kyllä tarpeelliset asiat tiedetään muutenkin ja ilman hysteriaa.Rumalla teinillä nykymaailmassa vaihtoehtoja on aika vähän. Itseään jonkinlaisena "pelastajana" voi pitää tai olla feministi - no ehkä vielä muunsukupuolinen
Viherpersu kirjoitti:
No miksi teikäläiset sitten tekevät hysteerian vallassa näitä Greta-ketjuja? Jos tuo ei osoita, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, niin mistä sitten on kyse? Ja muuten, miksi kukaan teikäläisistä ei KOSKAAN osaa kommentoida sitä asiaa, että on tunnettu fakta, että ne ns. hiilisedät ovat aivan tiedetysti maksaneet lobbauksesta, jolla yleisön mielipidettä ilmastonmuutosta koskien koetetaan hämmentää?
Oletteko te ihan oikeasti niin tyhmiä, ettette ymmärrä, että koko tämä "ilmastoskeptismi" on lähtenyt liikkeelle sitä, että tietyt alat menettävät fyrkkansa, jos heidän tuotteitaan ei osteta? Ettekö te tajua, että juuri siksi ilmastotoimia on viivytetty, vaikka ongelma on ollut tiedossa jo vuosikymmeniä, koska niin kansat kuin päättäjätkin on saatu pyörittelemään peukkuja tuon lobbauksen avulla? Tieteen asia on selvä, ja sitä Greta vain on koettanut tuoda esille, ja hyvin on tuonutkin. Ainakin olette älähtäneet.Näinpä. Homma on toiminut koska aiheuttaa suuria tunnetiloja.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämän neidin toiminnan takana on - kuka rahoittaa matkan amerikkaan, sekä muualle paasaamaan. MITÄ hän ja hänen perheensä on tehnyt maapallon pelastamiseksi. Oikeita tekoja - paasaaminen toisille ei ole oikea tapa.
Suomi myös luulee pelastavansa maapallon kun täälä aletaan polkupyörällä kulkea.
Venäjälle rakennetaan puhdistamoa ja rahoitetaan sitä miljoonilla - helsingissä lasketaan puhdistamatonta jätevettä mereen, jossa VIHREÄT on valtapuolueLuulenpa, ettei tällä neidillä ole pula rahoittajista mutta on suurta aliarvioimista häntä kohtaan luulla, että hän tätä rahan vuoksi tekisi.
Tai voihan se olla, että olen väärässä. Tee sinä paremmin, aiheuta samanlainen kansanliike. Luulen, että helpommalla voisi kerätä rahaa omiin taskuihinsa.Anonyymi kirjoitti:
Rumalla teinillä nykymaailmassa vaihtoehtoja on aika vähän. Itseään jonkinlaisena "pelastajana" voi pitää tai olla feministi - no ehkä vielä muunsukupuolinen
Naurettava kommenti. Ensinäkin mennä nyt ulkonäkö kysymyksiin mutta laita ihmeessä oma kuvasi tänne, niin voidaan arvostella mihin sinun värkit riittää.
No tuo kommenttisi kuvastaa vain sitä kateutta ja tuskaa minkä on saannut 16-vuotias tyttö aikaiseksi . Varmaan se perusongelma lieneekin se, että jotkut munalliset itseään luomakunnan kruunuina pitävät joutuvat nyt häpeään siltä osin, että tulee joku ruotsalainen koulutyttö, jolla on huomattavasti enemmän "munaa" kuin sinulla.
Ja tuo oli tietenkin metafora mutta yhtä kaikki kertoo tapetilla olevan asian luonteen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjälle rakennetaan puhdistamoa ja rahoitetaan sitä miljoonilla - helsingissä lasketaan puhdistamatonta jätevettä mereen, jossa VIHREÄT on valtapuolueMaailmalla on tapana, että jos vieras kutsutaan, niin isännät rahoittavat. Gretalle satelee nyt kutsuja ympäri maailmaa. New Yorkin jälkeen hän osallistui Kanadassa puolen miljoonan nuoren mielenilmaukseen. Tässähän alkaa olla jo kunnon meininkiä.
Ilmeisesti hän aiheuttaa suuria tunteita , etenkin tiettyjen uskovaisten mielissä. Enää he eivät saakkaan rauhassa yrittää jouduttaa jo sukupolvia odotettua maailmanloppua.
Näitten heränneiden tunnetilojen seuraushan pahimmillaan saattaa johtaa siihen, että jotkut ihmiset tajuavat, ettei siellä Raamatussa itseasiassa luekkaan " Tämän pallon annan teille. Paskokaa se mahdollisimman äkkiä ,niin minä sitten tulen ahkerimmat palkitsemaan paikalla taivasten valtakunnassa"Jumala päättää maailman lopusta, emme me 😃
Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓- Anonyymi
Siis tarkoitit, "Ilmeisesti hän aiheuttaa suuria tunteita , etenkin tiettyjen ILMASTOuskovaisten mielissä."
usko.vainen kirjoitti:
Jumala päättää maailman lopusta, emme me 😃
Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓Kyllä ihminen päättää ihan itse, haluaako hän lopettaa lajinsa sen nykymuodossa vai ei.
>Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓
Miksi olento, joka ei koskaan tee yhtään mitään havaittavaa, yhtäkkiä äityisi aivan suunnattomiin temppuihin? Ei toteuta, ei tule tapahtumaan.usko.vainen kirjoitti:
Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓En minä mitään luule, etkä sinäkään sitä tiedä mitä tapahtumaan tulee.
Se on kuitenkin varmaa, että ensin täytyy hoitaa maallinen vaellus.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
En minä mitään luule, etkä sinäkään sitä tiedä mitä tapahtumaan tulee.
Se on kuitenkin varmaa, että ensin täytyy hoitaa maallinen vaellus.Mitä sinulle sitten tapahtuu kun Jumala päättää lopettaa tämän maailman 🤔❓
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Se on kuitenkin varmaa, että ensin täytyy hoitaa maallinen vaellus.ps. minä kyllä tiedän mitä minulle tapahtuu.
Minä uskon Jumalan lupauksiin, etkö sinä 🤔❓usko.vainen kirjoitti:
Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓Hyvin viistaita juttelee myös herra Hakkarainen.
Onko se todellisuutta se on toinen juttu.
Herra Hakkarainen isolla kirkolla. Alkaa olla #ilmastonmuutos taputeltu... #yleastudiousko.vainen kirjoitti:
Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓Mitä SINÄ usko.vainen tosiaankin LUULET tapahtuvan? Oletatko toimineesi hyvinkin pitkälti Jumalan OLETETUN tahdon mukaan? Jos Jeesus eläisi, kiittelisikö hän toimiasi täällä? Olisitko Sinä hyvinkin esimerkillinen kristitty?
usko.vainen kirjoitti:
Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓No miksi sinä sitten välität koko ilmastokeskustelusta, tai ympäristökeskustelusta muutenkaan?
Viherpersu kirjoitti:
No miksi sinä sitten välität koko ilmastokeskustelusta, tai ympäristökeskustelusta muutenkaan?
Mitähän minä olen väittänyt, että noin olet päätellyt 🤔❓
usko.vainen kirjoitti:
Mitähän minä olen väittänyt, että noin olet päätellyt 🤔❓
Oleellista ei ole mitä nimenomaan olet väittänyt vaan se, että ylipäätään roikut aihetta koskevissa ketjuissa esittämässä vähätteleviä mielipiteitä ilmaston- ja ympäristönmuutosta koskevaa huolta kohtaan. Tästä voisi päätellä, että piittaat tästä keskustelusta jollain tavalla. Jos näin ei ole, että piittaat, niin sitten näytät ihan turhaan roikkuvan näissä aiheissa. Voinet itse kertoa miten asia sitten on.
Viherpersu kirjoitti:
Oleellista ei ole mitä nimenomaan olet väittänyt vaan se, että ylipäätään roikut aihetta koskevissa ketjuissa esittämässä vähätteleviä mielipiteitä ilmaston- ja ympäristönmuutosta koskevaa huolta kohtaan. Tästä voisi päätellä, että piittaat tästä keskustelusta jollain tavalla. Jos näin ei ole, että piittaat, niin sitten näytät ihan turhaan roikkuvan näissä aiheissa. Voinet itse kertoa miten asia sitten on.
Kas 😃 minä roikun mutta sinä et 😃
usko.vainen kirjoitti:
Siten niin 😃
Ahaa. Et saa siis vastata kysymykseen. No tämä tuli selväksi.... taas kerran.
Viherpersu kirjoitti:
Ahaa. Et saa siis vastata kysymykseen. No tämä tuli selväksi.... taas kerran.
Juu, hyvä kun ymmärsit, tällä kertaa 😃
Viherpersu kirjoitti:
Korjaan, että et siis OSAA vastaa kysymykseen.
Ihan miten sinä haluat 😂
usko.vainen kirjoitti:
Ihan miten sinä haluat 😂
Ei se minun haluamisistani ole kiinni, että osaatko sinä vastata kysymyksiin. Se on sinun tietotaidostasi ja älynlahjoistasi kiinni. Ja kuinkas tosiaan kävikään.
usko.vainen kirjoitti:
ps. minä kyllä tiedän mitä minulle tapahtuu.
Minä uskon Jumalan lupauksiin, etkö sinä 🤔❓Toki mutta ei Jumala ole missään luvannut, että saa elää kuin sika pellossa maallisen vaelluksen, välittämättä siitä mitä jättää jälkipolville.
Joka noin väittää ottaa Jumalaan verrattavia oikeuksia mitä tulee Raamatun kirjoituksiin.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Toki mutta ei Jumala ole missään luvannut, että saa elää kuin sika pellossa maallisen vaelluksen, välittämättä siitä mitä jättää jälkipolville.
Joka noin väittää ottaa Jumalaan verrattavia oikeuksia mitä tulee Raamatun kirjoituksiin.Ei olekaan. Hyvä kun sinäkin sen ymmärrät 😃 Jumala käski ihmistä vaalimaan maata ja luomakuntaa. Pitäisköhän Kiinaa, Intiaa, Afrikkaa ja Venäjää muistuttaa tästä ❓
Viherpersu kirjoitti:
No miksi sinä sitten välität koko ilmastokeskustelusta, tai ympäristökeskustelusta muutenkaan?
Imiesesti hän kuvittelee u.v-säteilynsä lopettavan koko keskustelun, kunhan sitä lähetetään oikein taajaan ja monena persoonana.
Viherpersu kirjoitti:
Korjaan, että et siis OSAA vastaa kysymykseen.
Usko.vaisen eväät loppuivat ja möläyttely alkoi taas kun olisi vain ihan vähän pitänyt yrittää keskustella.
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Mitä sinä luulet itsellesi tapahtuvan kun Jumala sen toteuttaa ❓Just. Ja saman logiikan mukaan koska Jumala päättää myös kuolemasta, niin miksi hoitaa sairauksiakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Just. Ja saman logiikan mukaan koska Jumala päättää myös kuolemasta, niin miksi hoitaa sairauksiakaan.
Ei sinun ole pakko hoitaa sairauksiasi. Suomessa ei ole hoitopakkoa 🤓
RepeRuutikallo kirjoitti:
Usko.vaisen eväät loppuivat ja möläyttely alkoi taas kun olisi vain ihan vähän pitänyt yrittää keskustella.
Näinhän siinä kävi. Tuossa kun hän koetti mongertaa jotain siitä, että hänkö roikkuu, mutta minä sitten en, niin tavoite ilmeisesti oli koettaa väistää kysymykseni kyseenalaistamalla minut itseni, että mitäs minä täällä sitten teen. No minähän nimenomaan keskustelen näistä asioista mielelläni.
En satu uskomaan siihen, että jonkin jumalallisen pelastuksen varaan voitaisiin nämä asiat laskea, joten keskityn tarkastelemaan ihmisten asenteita. Onhan se outoa, ettei ympäristöstä muka ole syytä piitata, koska Jumala kuulemma handlaa kaiken, mutta silti pitää päivästä toiseen takertua näihin ympäristöaiheisiin.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Se on kuitenkin varmaa, että ensin täytyy hoitaa maallinen vaellus.Tulevan tuomion on Jumala ilmoittanut ja se toteutuu. Tässä muutama ilmoitus.
Room. 2:
5. Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa Jumalan vihan päiväksi, jolloin hänen vanhurskas tuomionsa ilmestyy.
Room. 12:
19. Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä on kirjoitettu: "Minun on kosto, minä maksan takaisin, sanoo Herra."
Hepr. 9:
27. Ja niin kuin ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava ja sen jälkeen tulee tuomio,
28. samoin on Kristus kerran uhrattu, jotta hän ottaisi pois monien synnit, ja hän ilmestyy toisen kerran, ei enää synnin tähden vaan pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
Juud. 1:
4. Teidän joukkoonne on näet pujahtanut joitakin ihmisiä, joista jo kauan sitten on ollut kirjoitettuna tuomio. Nuo jumalattomat kääntävät Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät ainoan Valtiaamme, Herramme Jeesuksen Kristuksen.
- Anonyymi
Kieltämättä kasvojen ilmeissä paljon samaa kuin Nasse-Sedällä.
- Anonyymi
Olisiko Gretallakin se neuvoantava taskussa, tai pöydän alla? Se selittäisi kyllä paljon....Greta on nyt hyvin, hyvin vihainen....Gretan pitää käydä nyt vähän tuolla kulman takana ja sitten, mussukat Greta tulee taas takaisin....
- Anonyymi
Hän sentään tekee kaiken tuon omilla kasvoillaan. Toisin kuin sinä.
Niin, kaikki eivät viitsi esittää Nasse-setää (vai onko se Nasse-seta nykyään) telkussa koko kansan edessä. No huvinsa kullakin.
Jos Greta kirkuisi helluntailaisten kaatumaseuroissa Jeesuksen vaatimuksesta tehdä parannus, hänen ilmeensä olisivat täydelliset ja ehdottomasti Pyhästä Hengestä.
- Anonyymi
Jos Greta kirkuisi helluntailaisten kaatumaseuroissa Jeesuksen vaatimuksesta tehdä parannus, hänen ilmeensä olisivat täydelliset ja ehdottomasti Pyhästä Hengestä.
Ja sinä kävisit täysillä Gretan kimppuun! Mitähän kaikkia laatusanoja kehittäisitkään hänen päänsä menoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä kävisit täysillä Gretan kimppuun! Mitähän kaikkia laatusanoja kehittäisitkään hänen päänsä menoksi.
Moniako helluntaisaarnaajia olen täällä nimeltä haukkunut? Kerrohan, Korkkiruuvi.
Nyt sattuu olemaan niin, että en heitä edes tunne juuri ketään. Tuskin tuntisin Kreettaakaan, sillä hän olisi nykytilaan verrattuna suurelle yleisölle täysin nobody.
- Anonyymi
Gretasta on tehty death metalli kappale, se kertoi paljon.
- Anonyymi
Usko.vaisesta ei vielä edes Kalevauvat ole tehneet laulua.
- Anonyymi
Hyvä, että Greta herättelee ajattelemaan menossa olevaa muutosta.
Niinpä. Montakohan miljardia taalaa öljy- ja hiiliklusteri on jo syytänyt ilmastonmuutoksen dissaamiseen ja tieteen epäilyttäväksi saattamiseen? Ainakin kahden suurvallan johtajat sillä on jo syvällä taskussaan.
- Anonyymi
Eilen jo pelkäsin että lapset ja nuoret lähtee tunkeutumaan sisään Eduskuntataloon. Ilmeisesti oli liian vähän vielä porukkaa paikalla, mutta jos lasten ja nuorten yllytys tästä vaan lisääntyy, niin kohta siellä on paikalla ihmisiä sadoin tuhansin.
Anonyymi kirjoitti:
Eilen jo pelkäsin että lapset ja nuoret lähtee tunkeutumaan sisään Eduskuntataloon. Ilmeisesti oli liian vähän vielä porukkaa paikalla, mutta jos lasten ja nuorten yllytys tästä vaan lisääntyy, niin kohta siellä on paikalla ihmisiä sadoin tuhansin.
Montrealissa taisi olla puoli miljoonaa. Olivatko he kaikki aivopestyjä ääliöitä, vaikka suurin osa mukana olleista aikuisista oli hyvin todennäköisesti koulutetumpia kuin sinä?
- Anonyymi
Montrealissa taisi olla puoli miljoonaa. Olivatko he kaikki aivopestyjä ääliöitä, vaikka suurin osa mukana olleista aikuisista oli hyvin todennäköisesti koulutetumpia kuin sinä?
Onhan Suomessa vasemmistolaisiakin satoja tuhansia ja kaikki aivopestyjä yhteiskunnan ja työnantajiensa vihaajia.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Suomessa vasemmistolaisiakin satoja tuhansia ja kaikki aivopestyjä yhteiskunnan ja työnantajiensa vihaajia.
Hauskaa parodiaa. Joku saattaisi kirjoittaa noin ihan tosissaankin. 😅
Mutta miten se ilmasto pelastuu jos kaikki lakkoilee ja huutaa iskulauseita kadulla? Vai onko tämä sellainen hurmoksellinen liike jossa jokainen tuntee pelastavansa ilmastoa kun lakkoilee ja huutaa kadulla? Voi jopa tuntea ylemmyyttä niitä kohtaan jotka eivät toimi samoin? Onko todellisuudessa siis kyse tunteesta että tuntee tekevänsä jotain kuin siitä että tekisi jotain?
ArtoTTT kirjoitti:
Mutta miten se ilmasto pelastuu jos kaikki lakkoilee ja huutaa iskulauseita kadulla? Vai onko tämä sellainen hurmoksellinen liike jossa jokainen tuntee pelastavansa ilmastoa kun lakkoilee ja huutaa kadulla? Voi jopa tuntea ylemmyyttä niitä kohtaan jotka eivät toimi samoin? Onko todellisuudessa siis kyse tunteesta että tuntee tekevänsä jotain kuin siitä että tekisi jotain?
Eihän kukaan tuota jatkuvasti tee, voi herran tähden sentään. 😅
ArtoTTT kirjoitti:
ArtoTTT
Juuri näin se on. Näinhän se punevihervasemmisto on aina tehnyt, kuten esikuvansa kommonistit. Keksivät vaikka mistä huuhaasta aiheen hysteeriseen vouhotukseen. Kuvittelevat saavansa siitä itselleen hyvän omantunnon, vaikka tekvät pahaa. Lauma päättää mitä mieltä he ovat asioista, oma mielipide tukahdutetaan, jops sitä edes oli. Pelottelu joutua lauman ulkopuelelle on samaa pelottelua, kuin Hitlerillä ja Stalinilla oli.
Mitähän ne punaviherpiipertäjät seuraavaksi keksivät?ArtoTTT kirjoitti:
"Mutta miten se ilmasto pelastuu jos kaikki lakkoilee ja huutaa iskulauseita kadulla?"
Mikään ei näytä kelpaavan niille, jotka arvostelevat ilmastosta huolissaan olevia. Jos on puhe siitä, että yksilöiden tulisi muuttaa kulutustottumuksia, älähdetään, että minä en ainakaan suostu eikä siitä ole mitään hyötyä. Jos yritetään sen sijaan sitten vedota päättäjiin, niin sitten moititaan siitä, että iskulauseita huutamallako se ilmasto pelastuu.
Eli mitä ihmettä itse ehdottaisit toimenpidemalliksi heille, jotka haluavat, että asialle tehdään jotain? Vaihtoehtoja kun ei oikein enää ole mikäli yksilövaikuttaminen ei riitä eikä päättäjiinkään saisi vedota. No nyt vakavissaan: etkai sinä tosissasi kuvittele, että lakkoilun ja huutelun tavoite olisi se, että juuri se itsessään laittaisi ilmaston kuntoon?
Tietenkin kyse on siitä, että yritetään herätellä yleisöä sekä päättäjiä! Onko tuota nyt niin vaikeaa muka ymmärtää?
- Anonyymi
Ranskan pressa Macron oli myös jo hermostunut Gretaan, sanoi että hän radikaaleilla puheillaan uhkaa hajottaa yhteiskuntia.
Tästä ei Yle kerro.- Anonyymi
Macron on saanut riittävästi tuta mitä ihmiset keltaliiveissään voi saada aikaan. Macron tietää mitä pelätä.
- Anonyymi
Etkä kerro vielä sinäkään. Näytäpä lähde.
Helppo arvata muutenkin että poliitikot ovat varpaillaan ja kahden tulen välissä kun pitäisi tehdä kasvua tukevaa politiikkaa, lisää työpaikkoja yms. ja samalla tehdä päätäksiä jotka vähentää ilmastorasitetta.
- Anonyymi
Eikös Macron ole ilmastohysteerikko? Ainakin sellaista on väitetty suomi24:n funduprofeetat asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Macron ole ilmastohysteerikko? Ainakin sellaista on väitetty suomi24:n funduprofeetat asialla.
Macronin kannatus taitaa olla enää 10%......
Jotenkin sekä koomista että myös jotenkin säälittävää, että aikuiset ihmiset katsovat tarpeelliseksi tehdä herjausketjuja teinitytöstä. Toisaalta, juuri näinhän nämä sananvapauden puolustajat tuppaavat toimimaan.
Koskahan Ahviokin ottaa kantaa? Ei varmaan tarvitse kauaa odottaa?- Anonyymi
Jos nyt sitten on alkanut ilmastonmuutos sille ei sitten enää mitään voi.
Siihen ei enää ihminen pysty mitään vaikuttamaan.
Se nyt tulee mitä tulee.Sille emme mitään voi. - Anonyymi
Nyt ihmiset protestoivat ilmastoa, mutta kun polttoaineen, ruuan, asumisen, elämisen hinnat nousee ,silloin alkaa protestoida paljon suurempi joukko!
- Anonyymi
Nuori tyttö joka menettänyt järkensä ja kosketuksen arki elämään. Jos ihmiset kokee ilmastonmuutos ahdistusta ja jäävät jopa sen takia sairaslomalle voipi oikaista itsensä sohvalle ja odottaa loppua. Minä elän täysillä loppuun asti, haluan nautintoa ja tyydytystä elämältä, autolla ajan kun mieli tekee ja poltan takassa puita, greta voi haistaa pitkään peen mun puolesta.
Niin. Mitä sitä turhaan MISTÄÄN välittämään?
Varmaankin muutenkin on tämä meidän ainutkertainen elämämme se olennaisin, vai mitä? Turha haikailla vaikkapa taivaspaikkaa? Oletko samaa mieltä?- Anonyymi
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Geeniesi edelleen siirtäminen ei ole ihmispopulaation edun mukaista.
- Anonyymi
Raamatusta:
Tim.4:1Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja 2valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty 3
ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan. 4
Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan; 5
sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella. - Anonyymi
Lihaa on syöty vuosituhansia, mitäpä eläimilläkään jos eivät ole ravintona, ovathan ne luonnosakin nuo elävät ravintoketjuna, niinhän toi ekosysteemi toimii ja pitää tasapainoa yllä. Miksei greta mene valitamaan esim. moottoriurheilun haitoista...siellä sitä bensaa palaa miljoonia galloneja ja kaikki on hiljaa.
Kyllä moottoriurheilupiireissäkin on toimittu päästöjen pienentämiseksi ja toimitaan koko ajan. Tehoa kyllä toivoisin lisää, enkä nyt tarkoita autoja.
Kun puhutaan ilmastonmuutoksen aiheuttajista, se ei todellakaan tarkoita, että jokin päästöilyn sektori ei kuuluisi niihin joista puhutaan. Moottoriurheilun päästöt vain ovat maailmanlaajuisesti pienemmät kuin Suomen, ja täällähän on väkevästi todistettu sekä pers'aitouskovien opinkappaleeksi otettu että meidänkään toiminnallamme ei voi olla mitään merkitystä.
Lähes 300 000 vuoden olemassaolonsa jälkeen ihmiskunta on edennyt vaiheeseen, jossa lihan kaltaista – ja ravintoarvoltaan jopa parempaa – ravintoa osataan tehdä kasvipohjaisesti. Eihän tuo kauan kestänytkään, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi
Greentan tunteet korreloi asian vakavuuden kanssa. Tosiasia on että maailma saastuu kovaa vauhtia, luontoa raiskataan ahneuden vimmalla. Luontoemo huutaa jo. Se on jo sairas, lajeja kuolee, siksi ihminenkin sairastaa, sairaushoito sen kun kallistuu, se on korvienvälinen valuvika. Ihmissuku täytyy uudistaa.
Kaikenlaista turhuutta ja krääsää markkinoidaan, media on mainosten kuristuksessa, poliitikot rosvoo minkä kerkiää, taiteilijat on häpy leikattu, ei niillä ole mitään siveellisyyttä, rivous ällöttävyys tuottaa hyvin ja on muhiva kasvualusta korkeatasoiselle sivistykselle????Melkoinen avautuminen mutta jos nyt jotakin tuosta yrittäisi saada. Niin aika ironista on muuten se, että nämä ilmastoaktivistit, vihervassari, femakot jne. miten nyt ilkeämieliset tietyt uskovat heitä kutsuvatkaan . Itseasiassa edustavat melko konservatiivista elämänmenoa. Vaativat sitä, että luonnosta otetaan todellakin vain se mitä tarvitaan, vanhatkin vaatteet toimivat ihan hyvin, polkupyörälläkin pääsee ja yhteisöllisyys ja ydessä tekeminen on mukavaa ja lisäksi hyödyllistä. hiukan leikkisästi voisikin todeta heidän edustavan sitä vanhaa "kylä" ajattelua, sillä erotuksella , että he näkevät koko pallon ihmiset kyläläisinä.
- Anonyymi
Ihmiselon suurin tarkoitus on omalta osaltaan pitää huolta siitä että tuleville sukupolvilla on puhtaampi ja turvallisempi maailma elettävänään. Jokainen tolkun ihminen tajuaa tämän ilman isompia selittelyjäkin.
Ainoastaan usko.vaissioille asia ei mene perille kun heidän mielestään tärkeintä on oman taivaspaikan ja persnahan pelastus.- Anonyymi
Uskovaiset kun pitää suuria juhliaan, niin juhlapaikalle ei jää purkkapaperiakaan, tajuaako tolkun edellinen kirjoittaja sellaista seikkaa!
Sitten kun ne keltaisesta klöntistä pikkuhiljaa ( ei naapurin pikkutyttö !) kehittyneet juhlii sama mitä niin tarvitaan seuraavan viikon ajan palkka-armeija sitä siivoamaan, osaatk otehdä mitään johtopäätöstä ( ei -päätöntä) !?
- Anonyymi
Outoa ja kummallista sylkeä omaa epätietoisuuttaan , ennakkoluulojaan, tyhmyyttään ilkeyttään ja muuta vastenmielistä 16 - vuotiaan nuoren päälle , vaikka nuorissa on tulevaisuus.
Vaan mutta eikö tämä olekaan okei kun nuori sanoo asiat niinkuin ne ovat eikä niin kuin konservatiivikapitalistinen tai oikeistopopulistinen menneessä elävä raha ja jumalaan uskova harmaa ääntä pitävä ja hallitseva kansanosa jota esim, tunnettu vätys Trump edustaa parhaiten meillä nämä rahapersut ja uskovaiset siis jotka eivät usko ilmastonmuutokseen joita oikeasti on siis tämänkin viikon aamuna oli pikkaisen aamulla pakkasta niin tämä perussuomaliseksi merkitty mies naureskeli että tosiaan ilmastonmuutoksen piti lämmittää ilmaa mutta nyt onkin keskimääräistä kylmempää,,,,siis ilmasto ja säätila vielä ymmärtämättä näillä oikein uskovaisilla,,,,Kaavahan on hyvin yksinkertainen. Hänen "päälle" käynneethän ovat niitä jotka eivät ole valmiita luopumaan yhtään mistää, ei missään tapauksessa.
Jos haluaisi oikein lietsoa lisää pelkoa mikä tuossa takana tuntuu olevan , niin lukekaa ranskan vallakumouksesta. Mistäpä sitä tietää jos tämän myötäkin jos "palikat" jaetaan uudelleen :)- Anonyymi
Kaavahan on hyvin yksinkertainen. Hänen "päälle" käynneethän ovat niitä jotka eivät ole valmiita luopumaan yhtään mistää, ei missään tapauksessa.
Jos haluaisi oikein lietsoa lisää pelkoa mikä tuossa takana tuntuu olevan , niin lukekaa ranskan vallakumouksesta. Mistäpä sitä tietää jos tämän myötäkin jos "palikat" jaetaan uudelleen :)Nii-iin onneksi heillä on se quillotinkin jo valmiina keksittynä !
ei muuta kuin terää kuntoon ja porukkaa jonoon. kyllä alkaa ilmasto puhdistua. - Anonyymi
Nuorissa on tulevaisuus ja nuorilla onn myös oma tulevaisuus ja elämä ja tästä on erikoisesti huolestuneet lääkäritkin.
Tiedätkö miten vähän liikkuu tämän päivän nuori ja miten se vaikuttaa kasvuun / lihaksistoon. Väitämpä miten tämä ihmisen alamäki alkoi jo 70-luvun lopun 80-luvun alussa syntyneissä ihmisissä. Lihaksiston kehitys on täysin rapiolla ja tämän on havainneet myös puolustusvoimat. Joskus naurattaa kun eläkeläinen punnertaa / nostaa leukaa enemmän kuin 25....40 nuori.
Niin, kuunteleppa lääkäreitä ja heidän näkemyksiään mikä odottaa nuoria kun he ovat eläkeiässä. 2/ diapetes on erittäin yleinen sairaus ja siihen liittyvät muut sairaudet / ongelmat. Sotemenot maassamme tulee nousemaan pilviin juuri nuorten aikuistuessa ja samalla sairastaessaan enemmän kuin aiemmat sukupolvet. Jo nyt on nähtävissä tämä suuntaus.
Kokonaan toinen alue on vielä heikentynyt keskittymiskyky ja siten uuden oppiminen nuorilla. Kiitos älykännykän / FB. - riippuvuuden. Erittäin harvassa on nuori, joka ei ole riippuvainen älykännykkänsä. Päivä on sula mahdottomuus olla erossa kännykästään.
Todellisesti heikentää jo nyt koulumaaimassa oppimista ja yritystoimintaa - kilpailukykyä. Eli todelllisesti ihmisen aktiivisuus taantuu seuraavien sukupolvien aikana. Uusavuttomuudesta on kysymys.
Todellisuus on aivan er kuin fiktiivinen kuvitelma ajatellen nuoria.
m.l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorissa on tulevaisuus ja nuorilla onn myös oma tulevaisuus ja elämä ja tästä on erikoisesti huolestuneet lääkäritkin.
Tiedätkö miten vähän liikkuu tämän päivän nuori ja miten se vaikuttaa kasvuun / lihaksistoon. Väitämpä miten tämä ihmisen alamäki alkoi jo 70-luvun lopun 80-luvun alussa syntyneissä ihmisissä. Lihaksiston kehitys on täysin rapiolla ja tämän on havainneet myös puolustusvoimat. Joskus naurattaa kun eläkeläinen punnertaa / nostaa leukaa enemmän kuin 25....40 nuori.
Niin, kuunteleppa lääkäreitä ja heidän näkemyksiään mikä odottaa nuoria kun he ovat eläkeiässä. 2/ diapetes on erittäin yleinen sairaus ja siihen liittyvät muut sairaudet / ongelmat. Sotemenot maassamme tulee nousemaan pilviin juuri nuorten aikuistuessa ja samalla sairastaessaan enemmän kuin aiemmat sukupolvet. Jo nyt on nähtävissä tämä suuntaus.
Kokonaan toinen alue on vielä heikentynyt keskittymiskyky ja siten uuden oppiminen nuorilla. Kiitos älykännykän / FB. - riippuvuuden. Erittäin harvassa on nuori, joka ei ole riippuvainen älykännykkänsä. Päivä on sula mahdottomuus olla erossa kännykästään.
Todellisesti heikentää jo nyt koulumaaimassa oppimista ja yritystoimintaa - kilpailukykyä. Eli todelllisesti ihmisen aktiivisuus taantuu seuraavien sukupolvien aikana. Uusavuttomuudesta on kysymys.
Todellisuus on aivan er kuin fiktiivinen kuvitelma ajatellen nuoria.
m.lEli ihmiskunta kiipeää takaisin puihin joista kuvittelee joskus tulleenalas evoluutiomörkön avustamana haha mitä typeryyttä
jos sieltä sitten kännykkä tippuu maahan se on kuolema eroahdistukseen aivan varma asia.
- Anonyymi
JOko on turha lomalentoilu vähentynyt miten paljon, onko ttilastoja olemassa en ole huomannut.
entäs se kaljalaivailu jossa tulee saastetta niin paljon että 85000 autoa saa olla liikenteessä samoilla tuloksilla.
joko on joka toinen ryyppylaiva jäänyt satamaan, miten on?
entäs se kaljakellunta mahtoi olla viimenen sen sortin hullutus ja sotkentametodi, eli jotain kyllä voidaan tehdä suomenkin mitassa.
sille emme paljoa mahda että aasia sotkee kaiken, entäs siperian öljyjärvet jok oniitä on alettu korjaamaan, onko kreeta menossa sinne lähipäivinä. - Anonyymi
Isänmaan anonyymit toivot morkkaavat ruotsalaista teinityttöä. Kouluja käyneet isänmaan toivot. Sinnekö ne minunkin verorahat meni? Umpiturhaan koulutukseen. Ei edes työkykyisiä.
- Anonyymi
Minua Greta puheet ärsyttää, koska hän tuomitsee valkoihoisen lihaa syövän hetero miehen. Ja sitten ihmetellään miksi Gretan puheista ei pidetä, ihan voi miettiä että joskus saa sitä mitä tilaa.
Varmasti noin on mutta hänelle se oli ehkä tahaton esimerkki. Luulen kuitenkin hänellä olevan suurempi visio eli ei pelkästään sinun lihansyöntiin puuttuminen vaan se, että jos yritetään tehdä ilmastomuutoksen "lykkäämiseksi" koska täysin estää ei voida, niin se tarkoittaa, että jokaisen ihmisen pitää olla valmis luopumaan joistakin pikkujutuista.
Kannattaa antaa mahdollisuus ja kuunnella. Ehkä keskitie joskus löydetään tai sitten ei mutta oikeassa hän on mitä ilmastonmuutokseen tulee. Tuota ei vaan voi kukaan järkevä kieltää.
- Anonyymi
Mitähän jos nuo huolestuneet lapset joutuisivat elämään 4-50- lukuista elämää, siihen aikaan ei tavallinenkansa ihmeesti saastuttanut eikä tuottanut auton pakokaasuja eikä mikromuovijätettä, nuoriso ei keulinut mopoilla eikä bemareilla ajeltu p---rallia.
Tosin tehtaat saastuttivat senkin edestä, asun erään maailman saastuneemmaksi joskus luonnehditun joen vaikutuspiirissä, juuri äskettäin oli lehdessä juttua kun joku rantansa ruoppaava oli saanut syytteen kun oli mennyt pöyhimään pohjan myrkkyjä, jotenkin hassua että saasteitten aiheuttajaa ei syytetä vaan sitä joka sattuu pöyhäisemään niitä..Lähinä aliarvostelua. Meillä pari mökkiä tai oikeammin taloa joissa ei todellakaan sisävessaa ja juoksevaa vettä, niin yllätys nuoriso porukat jotka siellä ovat olleet vuokralla, eivät nillitä , et kun joutui huussissa käymään.
Enemmän niitä kiinnostaa kalojen narrailu ja miltä se poikineen maito näyttää. Toki heillä on nykyajan mukaiset puhelimet tabletit ja läppärit mutta muuten asenne todella kohdillaan.- Anonyymi
Lähinä aliarvostelua. Meillä pari mökkiä tai oikeammin taloa joissa ei todellakaan sisävessaa ja juoksevaa vettä, niin yllätys nuoriso porukat jotka siellä ovat olleet vuokralla, eivät nillitä , et kun joutui huussissa käymään.
Enemmän niitä kiinnostaa kalojen narrailu ja miltä se poikineen maito näyttää. Toki heillä on nykyajan mukaiset puhelimet tabletit ja läppärit mutta muuten asenne todella kohdillaan.Tuonko perusteella arvioit koko sukupolven tilan?Katseleppa maailmaa ja nuoria hieman laajemmin ja arvioi tilanne uudelleen.
Anonyymi kirjoitti:
Tuonko perusteella arvioit koko sukupolven tilan?Katseleppa maailmaa ja nuoria hieman laajemmin ja arvioi tilanne uudelleen.
En tuon perusteella koska olen parin lapsenkin isä. Ainahan aikaisemmat sukupolvet ovat harrastaneet sitä aliarvioimista , joskus syystä , useimiten syyttä.
Totta on se, ettei monet nykyajan urbaanissa maailmassa kasvaneet omaa kovin kummoisia selvitymistaitoaja , tuo pätee muuten vanhempiikin mutta nuorissa on nähtävissä se, että he ovat halukkaita oppimaan. Eivätkä vaan kititse jos joutuvat käydä kyykkäämässä metsässä.
Siinä mielessä aloittaja osuu oikeaan. Joitakin palstalaisiakin tuntuu todella tuo ruotsalaistyttö pelottavan siksihän hänestä sitten kaivetaan tikulla erinäistä vikaa jopa mennen ulkonäkö kysymyksiin. Varmasti siinä sellainen oikein katajan tuoksuinen miehisyys lisääntyy kun voi jotain teinityttöä parhaansa mukaan dissailla ;) todella miehekästä.
- Anonyymi
Edes verinen ihmisuhri ei tule tyynnyttämään Gretan vihaa! Greta on hyvin hyvin vihainen! Teidän tulee siksi kääntyä ja tehdä parannus! Katukaa ilmastosyntejänne! Hävetkää tekojanne! Lopettakaa ostaminen ja kuluttaminen! Pelastetaan yhdessä maapallo ja ilmasto!
- Anonyymi
Reetta syöttää kahdelle koiruudelleen vuodessa satoja kiloja lihaa, jonka tuottaminen ja jalostaminen kaupan hyllylle tuhoaa ilmaston.
Taitaa lapsi-rukka elää maailmassa, missä muut kirjoittavat käsikirjoituksen. Säälittävä tapaus. Lastensuojelun pitäisi ottaa tyttö siipiensä suojiin. - Anonyymi
Taitaisi ääni muuttua Gretan ja muiden tyttöjen/poikien kellossa, kun kerättäisiin iPhonet pois. Vähemmälle huomiolle on jäänyt tietoyhteiskunnassa, miten paljon matkapuhelin saastuttaa.
Greta, miten kehtaat kantaa iPhonea mukanasi? Etkö yhtään häpeä? - Anonyymi
Intian Kalkuttassa ilmansaasteet ovat wikipedian mukaan vakava terveyshaitta, ja noin 70 prosenttia kaupunkilaisista kärsii saasteiden aiheuttamista terveysongelmista. Kalkutassa on enemmän keuhkosyöpää (18,4 tapausta tuhatta asukasta kohti) kuin missään muussa Intian kaupungissa. Luultavasti kalkuttalaiset eivät tiedä Gretan puheista ja vihaisuudesta tai Gretasta ylipäätään yhtään mitään vaan Kalkuttan ihmismäärä jatkaa saastuttamisineen kasvuaan.
- Anonyymi
Niin Intian Kalkuttassa esikaupunkialueineen asuu sentään noin yli 14 miljoonaa asukasta, joten Kalkuttan teot ja tekemättä jättämiset ovat vaikuttavuudeltaan suuremmat kuin koko Suomen. Koska Kalkutta on vaikuttavuudeltaan maailman saastemääriin koko Suomea suurempi, niin tottahan toki suomalaiset tietävät ja tuntevat Kalkuttan kaupunginjohtatajan Firhad Hakimin suuren persoonan ainakin tiedotusvälineiden kautta.
No voi voi sentään ! Olen 100 % LIHANSYÖJÄ,ENKÄ PELKÄÄ MITÄÄN PIKKULASTA, JOKA EI TIIÄ ASIASTA MITÄÄN ! Ja kirjoittaja tuskin on tämä oikea ihminen. Olet sairas . Te kumpikin ja muut, jotka ovat samaa mieltä, hakeutukaa hoitoon !!
- Anonyymi
Ookko ite jo hoijossa?
- Anonyymi
Eikö tuo 100% lihansyönti ole hieman haastava ruokavalio? Et siis syö perunaa etkä makkaraa tai mitään? Pelkkää lihaa? Ohhoh mahtaa olla diabetestä ja kolesterolit korkealla.
- Anonyymi
ilmeisesti greta on onnistunut närkästyttämään sinutkin-
- Anonyymi
Greta raukkiksella on kaksi jättikoiraa ja niitä resssukka syöttelee ostolihalla ja makkaralla. Hyi hävetköön !
Ettäs kehtaakin tulla vielä televisioon paasaamaan. Ettäs kehtaakin ja kyllä hän kehtaa. Ressukalla ei ole lainkaan realismia ja tulevaisuuden näkymiä.Omaa napaansa vain ajattelee. - Anonyymi
Itse sanon Gretalle näin:
Nyt äkkiä lapsia Suomeen hankkimaan ja perhearvot kunniaan. Siinä on maailman tulevaisuus ja toivo
Ite olen jo 80, mutta jos löytäisin alle 40- vuotiaan tyttöystävän menisin naimisiin hänen kanssaan ja näyttäisin mallia nuoremmille etteikö lapsia vielä saada ja saadaan jos Luoja suo.Lapset ovat Jumalan arvokasta lahjaa ihmisille. Raamattu sanoo että lisääntykää ja täyttäkää maa, ei koirilla vaan ihmisillä. - Anonyymi
Greta Rupert Thunberg
- Anonyymi
Eehei tämän päivän hedonistinen nuoriso mitään lapsia halua, niistähän on vaivaa eikä sitten kerkiä yhtenään olla takapuolta pyöristämässä ja eestaa steppaamassa lihaksia!
he haluavat elää omilla ehdoillaan, siihen ei pienet lapset kuulu ja miestäkin pitää vaihtaa jhoka selfien välissä, surkeaksi on mennyt ihmispoloiset.- Anonyymi
Sanopa Greta niille ikäisillesi ensimmäiseksi, että alkavat kävellä niitä koulumatkojaan eivätkä löhötä siellä autonpenkillä koulumatkoja.
Itse kävelin koulumatkat kaikki, 5 km sivu, siis 10 km per pv, Siinä kertyi kymmeniä tuhansia kilometrejä.
Eikä tarvinnut erikseen harjoitella, aina tuli voitto hiihtokisoissa. Nämä nykyiset nuoret ovat hyvinvoinnin ansassa, niin Grettakin, että jotenkin ärsyttää tämä tällainen räksyttäminen.
- Anonyymi
Ilmastouskovaiset ovat sekosakkia kuten muutkin ääripään "ihmiset".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778