Moi.
Oon itse 14/05 ikäinen poika, ja mulla on oman ikäinen hyvä kaveri ja vuotta vanhempi hyvä kaveri. Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, joten ollaan aika hyviä kavereita.
Ollaan aina käyty uimassa ja saunassa, mut nyt viimekerrasta on jo aika pitkään (puhutaan vuodesta / 1,5vuodesta) ja murrosikä on iskenyt kaikkiin meihin aika vahvasti. Selvästi näkee, et kavereilla alkanu myös lihakset kasvaa ja jotenkin tosi hyvännäköiset kropat molemmilla vaatteiden päältä katsottuna.
Olen itse aika hyväkuntoinen ja mulla on myös aika hyvä kropan rakenne, mutta kiinnostaisi nähdä vähän enemmän, että miten he ovat kasvaneet sieltä täältä 😅 Haluaisin siis joskus käydä taas jossain uimassa tai saunassa jossa näkis koko komeudessaan kaverit, mut en tiiä miten ottaa asiaa puheeks.
Oon siis homo (kaverit kyllä tietää) ja siksi kiinnostaa tietysti.
Kaverin näkeminen alasti
6
3291
Vastaukset
- Anonyymi
Kysäset vaan et lähtiskö nää kaverit hallille uimaan tai pitää jotain saunailtaa yms! Eikä mitään selittelyjä siihen vaan kasuaalisti vaan heität ilmoille. Jos onnistuu ni muistat ottaa sit varovasti paikan päällä ettei käy huonosti !
- Anonyymi
Kysyt vain asiaa rohkeasti kaveriltasi ja sillä tavalla asia ratkeaa.
- Anonyymi
Pääsette kohta armeijaan jokainen, ja siellä on suuri sauna jossa on kymmeniä jätkiä samaan aikaan munasillaan.
- Anonyymi
En mene sinne.
Kun mä olin armeijassa. Kaikki kuuli jostain että mä olin homo. Oli vaan levinnyt tieto että mä haluun olla Botton. Jonkun leirin jälkeen päästiin lomalle. Kaikki oli olleet pitkään kiinni ja nyt odottivat vaan pääsyä tyttöystävän luokse.
Ekana piti käydä saunassa. Äkisti se alikessu. Se jolla oli härskit jutut ja homo vitsit sano että kaikkien pitää puristaa mua pakarasta. Mä oli kuulemma toivonut sit. Se näytti itse esimerkkiä.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan kenenkään ei tarvitse hävetä omaa alastomuuttaan. mullakin alkaa jopottaa kun kavereiden kanssa suihkussa ja sunassa käyn,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667