Mies tunnusti

Anonyymi

Mieheni tunnusti eilen että on pettänyt minua n. 1 1/2 sitten entisen kolleegamme kanssa (on kuitenkin eri työpaikat vain yhteinen entinen työkaveri molemmille) Ei kadu kuulemma intohimoista pettämistään koska se oli ihanaa ja nyt kokee vielä puhdistaneensa omantuntonsa kun sai kerrottua asiasta.
Olen nyt hyvin hämmentynyt asiasta ja risteyksessä tunteideni kanssa. Minulla ja lapsellemme on oma koti johtuen aikaisemmasta erostamme, joka on tuoreempi kuin pettämis tapaus.
Eli siis rivienkin välistä voi lukea että huonosti on pyyhkinyt.
En osaa vain nyt päättää palaako lapseni kanssa omaan kotiin ja unohdan koko miehen vai onko jollakin vielä kadoksissa olevalla ratkaisulla kaikki pelastettavissa?
Hetken kestänyt suhde on siis päättynyt ja mies ei halua erota mutta ei myöskään kadu mitään.

9

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tajuat varmaan itsekin, että mies tulee pettämään sinua jatkossakin. Koska sinulla on asunto, eikä eroa tarvitse aloittaa ihan alusta, niin jätä mies.

Itse kadun syvästi sitä, että en jättänyt miestä heti, kun ensimmäisen kerran käry kävi. Olisin paljon ehjempi ihminen.

• Anonyymi

Sama täällä. Hieman sama tilanne, paitsi päinvastoin. Mielestäni yksinkertaisesti kun toinen on ns kuvioissa, sinusta tulee helposti ns itsestäänselvyys. Eli olet aina siellä....

• Anonyymi

Jos mies ei kadu mitään, niin missä on rakkaus sinua kohtaan? Anteeksiantaja ei ole pettäjän mielestä minkään arvoinen.

• Anonyymi

No rakkautta ei teidän parisuhteessa kyllä ole ainakaan miehelläsi. Ihan kamala äijä.

• Anonyymi

Hölmö mies. Jos olisi kertonut ja katunut, olisi se sulatettavissa. Elämässä tulee virheitä. Virheitä pitää katua tai niinkuin tässä, miehesi ei tunnusta tehneesi virhettä eli helppo toistaa.
      Vaikea juttu sinulle, lapsetkin. Sinun on päätettävä, eroatko vai unohdatko. Tuota ei kannata jäädä ajattelemaan liian pitkäksi aikaa. Voimia.

• Anonyymi

Psykopaatit eivät kadu mitään. Kun yksi sivusuhde päättyy, etsitään pakkomielteisesti uusi. Lähes kuka vaan kelpaa.

• Anonyymi

Todella itsekäs tyyppi, etsi parempi.

• Anonyymi

Hahhah. Ei voi ku nauraa naisten jutuille. Etsi parempi. Samanlaisiin miehiin samat naiset haksahtaa uudestaan ja uudestaan, ei se vaihtamalla parane ennenkuin omassa pääkopassa laitetaan vaatimukset oikeaan tärkeysjärjestykseen kumppanin valinnassa.

• Anonyymi

Huåripukille kastraatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60