https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006258145.html
"Ensitreffit alttarilla -Olli avautui lohduttomasta tilanteestaan.
Pariskunnan yhteinen taival ei lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla, kun heti hääpäivän jälkeen Katjaa alkoi ahdistaa.
Ollilla sormus sormessa, Katjalla ei.., ihmetteli toinen."
Tässä se nähdään, ei kelpaa kurpalle Olli, joka on ihan komea mies.
Toisessa kuvassa nainen istuu lentokoneessa ja on täysin kurppaantunut, eikä edes huomioi Ollia.
Silmät kiinni olla möllöttää ja varmaan ajattelee niitä puhelimessa olevia tinder miehiä ja että täytyy tsekata tinderi, kun sinne varmaan on tullut uusia miehiä.
Siinä käy lopulta niin, että Olli saa pakit ja Katja pyyhältää kili pitkällä treffeille tinder miehen luo.
Huomaattekos toisessa kuvassa, että Olli vaan komistuu ja kurppa kurppaantuu.
t. Ruma mies
Nirso kurppa
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
ymmärrän kyllä katjaa niin ahdistuisin minäkin jos joutuis ollin vieressä olemaan niin katja tarvii miehen eikä mitään pitkä tukka olleja niin kärpänenkin on ihmisen näköinen olliin verrattuna
Vaikken sarjaa seuraa niin tulee jyllä vähän paha mieli Ollin puolesta. Miksi ne sarjan tekijät tuolla tavalla kiusaavat? puhaltaisivat pelin poikki, potkaisivat kylmän Katjan pihalle ja laittaisivat Ollille jonkun mukavan aasialaisneitokaisen uudeksi vaimoksi. Sen pituinen se, Katja voisi palata tinderin pariin etsimään itselleen sopivaa panoseuraa.
Tuollaisia Katjoja valitettavasti on vaikka millä mitoin. Itsekkäitä minä minä ihmisiä. Vapaan kasvatuksen tuloksia
Vaatia osataan, mutta onko takaisin annettavaa vastavuoroisesti
Olen itse nainen, enkä voisi itse käyttäytyä noin huonosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277