Täällä 25 v kokematon nuori mies joka voisi hieroa vanhempaa yli 40v kokenutta miestä. Minulla ei ole paikkaa hieronnalle joten hieronta tapahtuisi sinun luona tai keksimässäsi paikassa esim hotellissa. Toiveesi mukaan hieroisin sinua alasti tai vaatteet päällä, sinulla tietysti mahdollisimman vähän vaatetta.
Joka paikka tulisi sinulla hierotuksi, haarovälin voin hieroa käsillä tai suulla, ja jos se siitä pidemmälle menisi niin sekään ei haittaisi.
Laita viestiä alle jos homma kiinnostaa, jutellaan lisää!
Olen avoin ehdotuksille myös.
25v hieroo vanhempaa (+40)
Anonyymi
11
<50
Vastaukset
Mistäspäin sä olet? Mä oon tasan 40.v ja ideasi kuulostaa houkuttelevalta.
- Anonyymi
Olen itse Jyväskylässä.
- Anonyymi
Oletkos itse mistä päin?
- Anonyymi
olen vanhempi mies tule kotiini olisi muutakin tarjolla nuollaan molemmin puolin tule riihimäkeen nautitaan
- Anonyymi
jäätee on hyvää.
- Anonyymi
tule eteläpohjanmaalle saat hieroa ym .
- Anonyymi
miten sinuun saa yhteyden annatko s.postin osoitteen
- Anonyymi
Minuun saa yhteyden sähköpostilla hahh94@luukku.com
- Anonyymi
Jos olet hieroja Jyväskylästä niin kyllä käy ja olisi paikka luonanani.
- Anonyymi
Joo olen Jyväskylästä. Sposti on hahh94@luukku,com
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165