Ottaa päähän nämä. Haukkuvat jokaisen sellaisen kahvihuoneessa joka ei ole paikalla. Sitten ollaan kavereita kun se tulee paikalle.
Minä sanon suoraan jos joku asia ei miellytä. Tänään sanoin eräälle että ei voisi vähempää kiinnostaa oletko täällä töissä vai et. Kyseinen henkilö on varsinainen tunari. Kaikki olivat aivan hiljaa ja he olivat todella vaivatuneita.
Minusta selän takana puhuminen on noloa ja säälitävää.
Varmasti haukkuvat minua mulkuksi vaikka eivät minua tunne työpaikan ulkopuolella laisinkaan.
Selän takana puhujat
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
ja sinä olet ilmeisesti vanhempi mestaritunari?
- Anonyymi
No ihan varmasti kertovat toisilleen. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Varsinkaan jos olet kerran mulkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667