Toisen rehellisyys

Anonyymi

Olin tosi ihastunut nuorekkaaseen kihlattuuni, naisessa oli se jokin ja se sai mut olemaan vähän sinisilmäinen. Kihlattuni oli innokas bailaamaa ja juhlimaan nuorempana ja taisi myös flirtin. Vieraat miehet kyllä huomasi naisen ja nainen nautti huomiosta. Sit se ikävä puoli kun kuulee joltakin yhteiseltä tutulta et tiedätkös sä mitä naises tekee kun on reisussa ilman sua. Katteles vähän perään tiedä kenen kaulas roikkuu. On inhottavaa kysyä rakastamaltaan naiselta onko pettänyt vielä ikävämpi kuulaa vastaus miks kysyt, onks joku juorunut jotain. Mun ei edes tarvii vastata tohon, sä olet mun mies ja sä panet mua ei muut. Nainen myöntää juttelevansa miesten kanssa yökerhoissa, miehet voi ostaa juomaa ja tansittaa myös hitaissa tunnelmissa ja joskus jopa yhteinen taksimatka ja kiitos hali. Mistäpä sitä tietää varsinkin kun nainen on haluttua seuraa. En ole koskaan kieltänyt naista bailaamasta, on ollut työkaverien kanssa saunailoissa, kaverien kanssa istumassa iltaa jne. Yks kaverini kysyi et eiks ikinä mietitytä et pettääk muijas kun on reissus, kaverikin eros omasta muijasta kun tuli selville kene kanssa naiskentelee baariiltoina, työkaverihan se oli ollut.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnet olosi epämukavaksi valitsemasi naisen käytoksestä.
      Kertomasi mukaan nainen sanoo yhtä tekee toista ja se on ristiriidassa sinun ajatusmaailmasi kanssa.

Seurustelu ja kihlausaika on juuri oppa tuntemaan toinen. Edustaako hän sitä jota minä haen loppuelämäksi sitoutuvalta elinkumppaniltan?.
      Onko hän sopiva vanhempi minun lapsilleni? Olenko ylpeä hänestä? Voinko ylpeänä ja kiitollisena esitellä hänet vanhemmilleni, pomolleni ja tyokavereilleni?
      Sinun vastaus kaikkiin noihin kysymyksiin on ilmeisesti kielteinen.

Olisiko aiheellillista laskea tuo (kaunis?????!) nainen liihottelemaan ilman sitoutumista sinuun ( ja siitä sinulle aiheutuvaa mielipahaa) ja sinun etsiä tuleva, kaunis ulkoa ja sisältä, vaimoehdokas joka enemmän vastaa asettamisiasi haaveita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33