Kehopositiivisuus

Anonyymi

Miksi nykyisin kaikki loopit ja lehdet on täynnä "kehopositiivisuutta"? Nuoretkin naiset ovat lihavia riippurintoineen ja heitä ylistetään "kehopositiivisina". Miksi lihava on uusi normaali?

Samaan aikaan kun miesten pitäisi kiihottua lihavistakin naisista siinä missä vähärasvaisemmista vaihtoehdoista, miesten tulisi olla vain ja ainoastaan lihaksikkaita, varakkaita ja palvoa naista kuin naista hänen ulkomuodostaan tai luonteestaan riippumatta.

Miksi lihava nainen "on niin paljon muutakin kuin ulkomuoto" mutta mies ei ole?

Onko tämä joku telaketju-feministien agenda jonka mukaan "lihavakin on kaunis"?

Nykynuorilla on roikkuvammat rinnat kuin -80 luvulla kolmasti synnyttäneillä. Mahaa on niin ettei stretchi pantsit enää jousta. Ja reidet hankaa yhteen lähes polviin asti.

-80 luvulla nuorilla naisilla oli pystyt rinnat, litteät vatsat ja suora ryhti. Ja he hymyilivät kadullakin huomattavasti enemmän kuin nykynuoret. Kulman takaa tulivat esiin aina ensin rinnat ja vasta sitten muu vartalo. Nykyisin tulee ensin maha ja sitten vasta rinnat.

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi kun ylipainoisia on jo enemmän kuin normaalipainoisia emmekä tahdo pahoittaa ylipainoisten mieltä.

• Anonyymi

Ei kai kukaan läskii hässi?

• Itse en ymmärrä myöskään nykyistä mentaliteettia, että lihavuudesta yritettään tehdä normaalia ja terveellistä vaikka se on kaikkea muuta. Mutta ymmärrän kuitekin että nykypäivänä kun lihavuus on lisääntynyt hurjasti niin lihavatkin haluavat että heitä kohdellaan kuin tavallisia ihmisiä, koska eihän kukaan ansaitse tulla kiusatuksi oli sitten lihava tai laiha. Ja tuo että miehiä ja naisia kohdellaan eritavalla on kyllä totta, mistä sitten johtuukaan. Riippurinnoista en osaa sanoa niitä on normaalipainoisillakin, mutta eniten inhoan sitä että vedetään kaksin käsin ruokaa ja maataan sohvalla ja sitten siitä pitäs saada ylistystä. It's a crazy world we live in!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60