Siis mulle on todettu epävakaa persoona. Voinko seurustella enää koskaa? Olen yrittänyt päästä terapiaan. Mutta lääkäri ei jotenkin sitä tajua. Olen seurustellut joo hetken vaan. Myös työt ei ole koskaa onnistunut. Työpaikan vaihtoja paljon, potkuja, työstä lähtemisiä. Ei koskaa jatkuvaa työtä. Enkä tiedä edelleen mitä haluaisin tehdä.
Epävakaa persoona.
Anonyymi
2
100
Vastaukset
Oon sun vastakohta. Mutta spurguja vaan ympärillä toisinkin joillakin ni elämä on siksi epävakaata
- Anonyymi
Lääkäri siis vain huvikseen luokittelee ihmisiä. Kai ne sitten on viisaita kun ovat monta vuotta opiskelleetkin. Eihän sitä mitään pidä tajuta. Minäkin olen joskus saanut diagnoosin joltain terveysaseman lääkäriltä jota en koskaan ole edes tavannut. Eihän noiden huippuasiantuntijoiden tarvitse, ovat ihan päteviä heittelemään mitä vaan kun ovat valtuutensa saaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423