Hyvää huomenta palstalaille 60-70 vee.
Olipas hieno herätys aamulla, kun koti on nyt perusteellisesti siivottu.
Kolme päivää siivosin kotia katosta lattiaan.
Olipa ikkunoiden väleissä hämähäkin verkkoja, kärpäsen raatoja ja pölyä.
Ei ole enää.
Keittö vaati jo hellojen siirtämisiin, roskakaappien siivoamisiin ym. ym. tosi paljon energiaa.
Kun siivoan, olen todella välillä liiankin perusteellinen.
Nyt voi nauttia puhtaasta asunnosta, ainakin vähän aikaa.
Jaa, vaatteet päälle ja hoitokoiran kanssa pitkälle lenkille.
Kirpeään syysilmaan.
Päivänjatkoja.
Hyvää huomenta
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyikö tyhjiä viinapulloja vielä?
Ano
Pieni info.
Olen asunut 6 vuotta vanhustentalon vuokrarivarissa.
8 vuotta sitten minusta tuli raitistunut alkoholisti.
Hoitokoira käy joskus kylässä, eikä se juopottele.
Kukaan muu ei käy.
Yhtään täysinäistä tai tyhjää viinapulloa ei ole ollut koskaan tässä huushollissa.- Anonyymi
Varmaan oli jossain kaapin perukoilla parit täydetkin.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan oli jossain kaapin perukoilla parit täydetkin.
Ano
Joo oli ja on.
Etikkapullo, kylmäpuristettu rypsiöljy, valkoviinietikkapullo. Auts.auts.2lesken kirjoitti:
Ano
Joo oli ja on.
Etikkapullo, kylmäpuristettu rypsiöljy, valkoviinietikkapullo. Auts.auts.No mutta!
Eikö etikka saa sinut retkahtamaan takaisin juopotteluun?
"Etikka sisältää alkoholia vain vähän, alle 0,4 %."
Mutta sisältää kuitenkin.
Sisareni ex-miniällä on alkoholiallergia ja hän ei pysty käyttämään mitään, missä on etikkaa.Tellukka kirjoitti:
No mutta!
Sisareni ex-miniällä on alkoholiallergia ja hän ei pysty käyttämään mitään, missä on etikkaa.Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
Vielä en ole retkahtanut.Tellukka kirjoitti:
No mutta!
Sisareni ex-miniällä on alkoholiallergia ja hän ei pysty käyttämään mitään, missä on etikkaa.Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
Vielä en ole retkahtanut.2lesken kirjoitti:
Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
Vielä en ole retkahtanut.Hitsin hitsi. Tuplaus.
Kirjoitan älykännyllä, ja siirryn tietokonesivuille.
On vähän uuden opettelemista ja näköjään lähettäminen on herkillä.2lesken kirjoitti:
Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
Vielä en ole retkahtanut.Minulla oli yksi absolutisti työkaveri, joka ei voinut käyttää sellaista vessanpesuainetta, jossa oli alkoholia.
Sanoi sen huurun nousevan hänelle päähän.Tellukka kirjoitti:
Minulla oli yksi absolutisti työkaveri, joka ei voinut käyttää sellaista vessanpesuainetta, jossa oli alkoholia.
Sanoi sen huurun nousevan hänelle päähän.Minä taas tunsin tyypin, joka kylppäriin mentyään joi alkoholipitoiset parta-ja hajuvedet.
On se toeletti vaarallinen paikka.
Itse kaadoin leijonaviinat viemäristä alas.
Siitä se sitten lähti.
- Anonyymi
Ketä se voi kiinnostaa ?
Ano
Kaikkia niitä tippadokaajia, jotka eivät pääse viinanjuonnista irti, vaikka haluaisivat.
Saunakaljaa, ruokaviiniä, tervetuliaismaljoja.
Kaikkia keksittyjä viinanjuontitapoja.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Kaikkia niitä tippadokaajia, jotka eivät pääse viinanjuonnista irti, vaikka haluaisivat.
Saunakaljaa, ruokaviiniä, tervetuliaismaljoja.
Kaikkia keksittyjä viinanjuontitapoja.Pakkoko 2lesken on mennä sellaisiin kyläpaikkoihin joissa tarjoillaan alkoholia?
Minua huvitti esim. ryhmämatkalla kun eräs ukko vahti silmät selällään kuka otti viiniä ruuan ohessa, kuka uskalsi haiskahtaa paukulle. Kukaan ei humalassa rötiköinyt, ei enemmälti juonut.
Onko toisten juomisen vahtaaminen ainut elämän sisältö? Anonyymi kirjoitti:
Pakkoko 2lesken on mennä sellaisiin kyläpaikkoihin joissa tarjoillaan alkoholia?
Minua huvitti esim. ryhmämatkalla kun eräs ukko vahti silmät selällään kuka otti viiniä ruuan ohessa, kuka uskalsi haiskahtaa paukulle. Kukaan ei humalassa rötiköinyt, ei enemmälti juonut.
Onko toisten juomisen vahtaaminen ainut elämän sisältö?Käyn palvelukodeissa ja siellä juodaan konjakkia iltapäiväkahvin kanssa ruokasalissa.
En käy kylässä enkä kapakassa.
Kesällä porukat juovat terasseilla sitä "yhtä lasillisista valkkaria".
Ei voi silmiään ummistaa jokapaikassa.
Jopa paikallisbussissa korkataan pikkulekkeri.
Onhan matkaa yli 30 kilometriä.
Turhan pitkä krapulaiselle juopolle.
Mistä löytyisi palsta 60-70 vee?
Aloituksesi on palstalla 60 plus.2lesken kirjoitti:
Miten olisi Ruotsin puolelta.
No menes sitten sieltä etsimään sitä oikeaa palstaasi, josta aloituksessa kirjoitit.
Tämä palsta on 60 plus.Tellukka kirjoitti:
No menes sitten sieltä etsimään sitä oikeaa palstaasi, josta aloituksessa kirjoitit.
Tämä palsta on 60 plus.Luepas vielä aloitus uudelleen.
Minähän toivotan hyvät huomenet määrätyn ikäisille ihmisille.
Mitä väliä millä palstalla sen kirjoitan.2lesken kirjoitti:
Luepas vielä aloitus uudelleen.
Minähän toivotan hyvät huomenet määrätyn ikäisille ihmisille.
Mitä väliä millä palstalla sen kirjoitan.No nyt, kun luin uudelleen, niin huomasin tuon kirjoitusvirheesi "palstalaille".
Ja kympin äikällä?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
No nyt, kun luin uudelleen, niin huomasin tuon kirjoitusvirheesi "palstalaille".
Ja kympin äikällä?No mutta Tellu, elä ruppee tirkkuilemmaa. Tässä on puhuttuna juomisesta. Ylenpalttisesta seuroomisesta ym. vuan elä nyt tirkkuile sentää kirjotuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta Tellu, elä ruppee tirkkuilemmaa. Tässä on puhuttuna juomisesta. Ylenpalttisesta seuroomisesta ym. vuan elä nyt tirkkuile sentää kirjotuksesta.
Tellukan tärkein homma lienee jankuttaminen jäkättäminen ja räksytys.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
No nyt, kun luin uudelleen, niin huomasin tuon kirjoitusvirheesi "palstalaille".
Ja kympin äikällä?vidun pilkunviilaaja...
Anonyymi kirjoitti:
vidun pilkunviilaaja...
Huomauttelen kirjoitusvirheistä vain ja ainoastaan sellaisille, jotka ovat aina olleet hanakoita huomauttamaan niistä toisille.
Lesken on yksi sellainen kympinäikkäläinen ja kylmätotuus toinen.
Näkyy Anonyymikin (sinäkö?) joskus huomautelleen.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Huomauttelen kirjoitusvirheistä vain ja ainoastaan sellaisille, jotka ovat aina olleet hanakoita huomauttamaan niistä toisille.
Lesken on yksi sellainen kympinäikkäläinen ja kylmätotuus toinen.
Näkyy Anonyymikin (sinäkö?) joskus huomautelleen.Aivan oikein Tellukka! Leski on montakertaa huomautellut muille ilkeästikin.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein Tellukka! Leski on montakertaa huomautellut muille ilkeästikin.
Ihan normi veetuiluketju.
Kun kirjoitan syyssiivouksesta, tyypit kirjoittaa viinapulloista.
Kun kirjoitan virheen, se on nastajuttu, kun leski tekee virheen.
Tämä palsta on yhden ruotsalaisen oksennusareena.
Menisi nyt loistamaan ikäisiinsä ja jättäisi tämän ikäluokan palstan.
Kun itsellä on niin helvetin paha olla, se pitää purkaa täällä.
Suosittelen taukoa täällä ja pitkiä lenkkejä, ilman tupakkaa.Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein Tellukka! Leski on montakertaa huomautellut muille ilkeästikin.
Sielläpä joku kalsarinikki ruotsalaisvahvistus peesaa toista hurria.
Voi Zsiesus
Kerrohan yksi ilkeys, mitä olen
sinulle kirjoittanut.
Oi tuntematon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164